شناسه خبر : 48813
شنبه 06 شهريور 1395 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امروز انتقاد از دولت، جرم است!

محسن ناطق- دولت تدبیر و امید ابتدا با شعار اعتدال و رفع دعواهای جناحی و جلوگیری از آسیب های کشور و مردم وارد شد اما سیاست دوم دولت مبنی بر افزایش درآمد دولت برای رفع کمبود بودجه به افراط رفت و با استکبار قرارداد بسته شد و بهاییان تبرئه و جاسوسان آزاد شدند و دیگر هیچ !! آیا در نظام اسلامی - شیعی ایران تحت مشکلترین شرایط که جان در خطر است میتوانیم از دین و ایمان دست برداریم و جان را نجات دهیم؟
چرا حضرت امام حسین ابن علی (ع) در حالیکه میتوانست جان خودش و اهلش را رها کند در مقابل ظلم و فساد ایستاد و به شهادت رسید؟ آیا شیطان بزرگ و کشورهای هم پیمانش پس از حدود یک صد سال کشتار فجیع مسلمین و مردم ژاپن و تصرف کشورهای اسلامی نقشی کمتر از حکومت معاویه و یزید ملعون دارند؟  
در حال حاضر بحمداله مسئولین قوا با تامین بودجه کامل کل کشور و رفع مشکلات کمبود بودجه و توسعه سیاسی در آشتی کامل از یکدیگر حمایت میکنند لیکن مردم یکطرف دیگر مشروعیت حکومت با جیب خالی و استرس ناشی از فقر شدید که تا دهک های بالای جمعیت رسیده دست و پا میزنند.
اگر فارغ از جزییات از نگاه کلان به وضعیت کشور نگاه کنیم متوجه می شویم نارضایتی مردم از دولت با انتقادهای تند همراه شده که واقعیت های ثروتمندی دولت و فقر مردم کاملا در دسترس و ملموس اجتماع است اما سایر قوا با خوشحالی همچنان بر طبل تو خالی رکود و تورم تک رقمی و رشد 5 درصدی می کوبد و تاکید دارند البته فقط در جیب های شخصی هزار میلیاردی خودشان مصداق دارد.
در دولت اصلاحات گفتند به دلیل جنگ هر کسی از گرانی بگوید ضد انقلاب است. امروز به دلیل تحریم می گویند هر کسی از دولت انتقاد کند مجرم است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بنام خدا
حاج محسن عزیزسلامـ وعرض ادب برهمه دلسوزی شمامحرزاست اماگوش شنوایی نیست شمامینویسی من زجرمیکشم،من مینویسم شمازجرمیکشید،نه روحانی سخن شمارامیشنودونه آقای شهیدی اگربشنوددردمیکشدمابنوعی متهم به تحمل شرایط های نامتعارف باشیم تاروزیکه زنده ایم داستان همین است که می بینید،
دولت فلسفه و تعریف انتقاد را هنوز نمیداند!
خب رییس جمهور محترم مگه اجباری داشتید وقتی نمیتوانستید به تعهدات خود در قبال رأی مردم عمل کنید به ملت قول دادید! از طرفی یکبار میگویید انتقاد کنند فرهیختگان جامعه از عملکرد ما و از طرفی هم دیدیم که آقای زیبا کلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران بخاطر انتقاد بازداشت شدند!
براستی چه کسی باید این همه مشکلات را از چهره کشور پاک کند؟ تا کی باید شاهد رفتن فلان حزب و آمدن حزب مخااف بود درصورتیکه هیچکدام فرقی باهم نداشته و حتی تشابهات جالبی از قبیل عدم مدیریت کشوری در سطح کلان و غارت بیت المال را در پرونده های خود دارند، هنوز مبالغ هنگفت فروش نفت در دولتهای نهم و دهم و حیف و میل آن فراموش نشده است که حقوقهای نجومی مدیران شرکت‌های ورشکسته دولتی مردم را به شوکی دیگر گرفتار کرد، خدا میدونه اگه اهرمی بنام حضرت آقا در برابر بعضی مسولان فاسد وجود نداشت وضعیت کشور چگونه بود.
بدبخت اگرکهنه قبایی بخردبهرزمستان...کهنه قبا،دزدی درآید،زبخت بد آن!!!کدوم دولت آقا؟!...!تغاری بشکست و ماستی بریخت و کاسه لیسان جهان جمع شدند!!!و...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi