شناسه خبر : 48824
شنبه 06 شهريور 1395 , 09:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت جانباز مدافع حرم با مدرک دکترای الکترونیک

حمیدرضا توسلی‌پور در حاشیه دیدار با شماری از جانبازان شهر پردیس در شرق استان تهران، در خصوص این دیدارها اظهار داشت: خدا را شاکریم که در این مقطع از زمان توانستیم خدمتگزار این خانواده‌های معزز باشیم.

وی افزود: ما باید قدر این روزها را بدانیم و برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان تلاش و فرهنگ آنها را به نسل جدید و جهانیان معرفی کنیم؛ زیرا هر چه داریم، از وجود جانبازان و شهدای والامقام است.

توسلی‌پور ادامه داد: طبق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده شهرستانی که از گذشته در حال انجام است، بحث سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس تصریح کرد: هدف اصلی حضور ما در این دیدارها، پیدا کردن خودمان است؛ چراکه در این مقطع زمانی و حوزه و درگیری‌های کاری، زمان‌هایی پیش می‌آید که این مشغله‌ها باعث فراموش شدن وظیفه اصلی خود که رسیدگی و سرکشی از این خانواده‌هاست، می‌شود.

وی اضافه کرد: برای اینکه به اصل خود بازگردیم، به دیدار این خانواده‌ها می‌رویم؛ در این دیدارها هم روحیه‌ای از وجود این افراد می‌گیریم و هم در کنارشان تجدید بیعتی با آرمان‌های شهدا، آزادگان و جانبازانمان می‌کنیم.

توسلی‌پور افزود: توفیق داشتیم تا در خدمت دو خانواده جانباز باشیم؛ ابتدا به دیدار جانباز مدافع حرمی رفتیم که مدرک دکترای الکترونیک دارد و با این مدرک و زحماتی که در حوزه علم کشیده، با فروتنی و تواضع بسیار زیاد در جبهه‌های مستشاری حضور پیدا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: سرکشی از جانباز دوران دفاع مقدس با 45 درصد جانبازی را نیز انجام دادیم و با حضور در جمع گرم و صمیمی این جانبازان، روحیه‌ای دوچندان برای ادامه خدمت‌گزاری به مردم گرفتیم و مسؤولیت ما برای خدمت به مردم دوچندان شد.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi