شناسه خبر : 48828
شنبه 06 شهريور 1395 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاش دولتی ها نهج البلاغه را می خواندند

محسن ناطق- قدرت های بزرگ با استفاده از موقعیتی که بوسیله ثروت در امور مدیریتی کشور ایجاد کردند و قدرت ناشی از ثروت که با دشمنان ملت ارتباط مستقیم دارند با انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و غیره تلاش می کنند تا خارج از حکومت نبض حکومت را به دست بگیرند. برخی مسئولان در مقابل اینگونه فشارها تسلیم شدند و برخی برای حفظ سرمایه های کلان در خارج از کشور و جلوگیری از ثبت نامشان در لیست تحریم ها و ضبط اموالشان در خارج از کشور تسلیم شدند و برخی تبدیل به عروسک خیمه شب بازی شیطان بزرگ و استکبار هستند.

 جمهوری اسلامی برای رهایی مردم از فشارهای کشورهای دشمن اسلام و مردم ایران تشکیل شد اما به مرور زمان افرادی در حکومت به پست های مرکزی و حساس رسیدند که جمهوری اسلامی را با طرز فکر شیطانی به دامن شیطان بزرگ برگردانند.
مردم در طول سه سال گذشته با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب از هرگونه ایجاد تنش و فتنه جلوگیری کردند و از این بابت متحمل سختی ها و مشقات فراوانی گردیدند لذا در انتهای دولت منسوب به اصلاح طلبان که تمام سیاست سه ساله گذشته را بر مبنای مذاکره و قرارداد با استکبار و شیطان بزرگ برنامه ریزی کردند دچار فریب و سخره شیطان شدند.

 حضرت امیر المومنین (ع) به مالک اشتر فرمود در مصر هر گونه تو از گفتار و اعمال والیان گذشته بگویی و یاد کنی مردم همانطور به گفتار و اعمال تو می نگرند. ای کاش مسئولان اصلاح طلب علاوه بر خواندن کتاب های روش سیاستگذاری بر علیه مسلمانان و تاریخ دیوان سالاری معاویه حداقل یک بار کتاب شریف نهج البلاغه را مطالعه کرده بودند تا مرتکب ابتدایی ترین محاسبات غلط در اسلام و تشیع نشوند.
اسلام دین تحقیق است و تشیع مذهب پیروی از سنت شریف پیامبران و معصومین (ع) است لذا شیعیان با مراجعه به سنت و روش زندگانی آنان معنی اصلی و حقیقی قرآن کریم و اسلام را به خوبی می دانند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi