شناسه خبر : 48833
شنبه 06 شهريور 1395 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست ستاد یادواره «شهدای منا» در لرستان

مراد روشنی با اشاره به سفر سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت کشور به لرستان بیان کرد: تعداد شهدای منا در استان به ۳۳ نفر می‌رسد و بروجرد با 11 شهید بیشترین شهید منا را دارد که در این راستا ستادی به ریاست هوشنگ بازوند، استاندار لرستان و مشارکت دستگاه‌های فعال فرهنگی راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که رسالت همه دستگاه‌ها و همه آحاد مردم ایران است و هدف اصلی استکبار جهانی تضعیف اسلام و قدرت نرم نظام اسلامی ایران که برگرفته از فرهنگ شهادت‌طلبی، ایثار، رشادت و پایمردی است، افزود: قطعاً شهدای منا به‌واسطه بی‌تدبیری و تمام ضعف‌هایی که در اداره امور حج از طرف آل‌سعود و کینه‌ورزی دولت سعودی به‌عنوان عامل استکبار جهانی شهید شده‌اند و انتظار خانواده‌های صبور، ارزشمند و وفادار به نظام چیزی جز تحقق آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
روشنی در ارتباط با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، معنویت این شهدا و تاکید مقام معظم رهبری در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، اضافه کرد: در آستانه اولین سالگرد شهادت آنها، ستادی در بنیاد تشکیل و بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این یادواره تاکید شده است.
وی با اشاره به مظلومیت شهدای منا و احقاق حقوق حقه شهدای مظلوم منا در عرصه‌های بین‌المللی از سوی سایر دستگاه‌هادر حال پیگیری است، ادامه داد: شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس امروز شهدای مدافع حریم حرم آل‌الله و شهدای مظلوم منا حق بزرگی برگردن همه آحاد ملت ایران دارند.
مدیرکل بنیاد شهید لرستان در پایان از از زحمات بی‌دریغ و پیگیری مجدانه سعید اوحدی آزاده سرافراز و برادر شهید اوحدی در پیگیری امور مربوط به ایثارگران، خصوصاً خانواده‌های شهدای منا تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi