شناسه خبر : 48834
شنبه 06 شهريور 1395 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار فانی با جانباز غلامرضا غیاثی

وزیر آموزش و پرورش در این دیدار از نقش ارزشمند جانبازان تجلیل کرد و خاطرنشان کرد: جانبازان حماسه آفرین هشت سال دفاع مقدس نمادهای ارزشی و شجاعت ما محسوب می شوند.
وی گفت : جانبازان انقلاب ودفاع مقدس شهدای زنده هستند و تکریم و تجلیل ازآنها تکریم ارزش ها است و وظیفه ما قدر دانی و سپاس از این عزیران است.
وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش و معلمان در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و کشور همیشه پیشتاز بوده است تصریح کرد: 28 هزار جانباز فرهنگی سرمایه های معنوی آموزش و پرورش و الگوهای عینی شجاعت و ایثاربرای نسل جوان و نوجوان هستند.
 وی گفت : جانبازان انقلاب ودفاع مقدس شهدای زنده هستند و تکریم و تجلیل ازآنها تکریم ارزش ها است و وظیفه ما قدر دانی و سپاس از این عزیران است .
وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش و معلمان در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و کشور همیشه پیشتاز بوده است تصریح کرد:28 هزار جانباز فرهنگی سرمایه های معنوی آموزش و پرورش و الگوهای عینی شجاعت و ایثاربرای نسل جوان و نوجوان هستند.
گفتنی است، در این دیدار دکتر فانی با اهدا لوح سپاس از ایثار جواد اوشال جانباز 55درصد تجلیل کرد. 
جانباز سرافراز غلامرضا غیاثی در حمله تروریستی منافقین کوردل در دی 79 و در در منزل در شهر ایلام به درجه رفیع جانبازی نائل شد.
این جانباز سرافراز دارای نشان درجه سه ایثار است
گزارش روایت گونه ازجانباز غلامرضا غیاثی :
 بنا به گزارش شاهدان و تایید غلامرضا غیاثی که هنوز هم به خوبی آن لحظه ها را به یاد می آورد، شنبه شبی که بعد از شرکت در نشستی اداری قرار بود خانواده را از خانه پدر همسر خود بازگرداند در کوچه با سه نفر مسلح مواجه شد که دورتر از خودرو وی ایستاده بودند. 
گام های عقربه ها که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشت، اتفاق سایه خود را بر سر این خانواده گسترداند و این سه نفر که بعد مشخص شد از اعضای گروهک تروریستی منافقین هستند با نزدیک شدن به وی اقدام به شلیک گلوله کردند. 
کتف و گردن وی تیر خورد و به نخاع گردنی آسیب رساند. بهت بچه ها و همسر وی و تعقیب ترور کنندگان اتفاق های بعدی است که این جانباز آن را بارها همراه با اشک ها و گریه های همسر و فرزندانش شنیده و حالا هم که دوباره برای گروه خبری روایت می شود، 
سرشار از بغض و اشکی است که از چشم های شنوندگان و راویان می بارد. در این عملیات که بر پایه گزارشهای گروهک تروریستی منافقین، عملیاتی برای حذف نیروهای موثر و ارزشی خوانده شد، چند نفر دیگر نیز درگیر و دار تعقیب و گریز زخمی و شهید شدند تا بیش از پیش پرده از چهره تزویر و نفاق برداشته شود.
اکنون در شامگاهی پاییزی با گذشت بیش از 14 سال از آن اتفاق، غلامرضا غیاثی که حالا با مفهومی به نام ویلچر تعریف می شود اگرچه بر آرمان و اعتقادهای خود ایستاده است .

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi