شناسه خبر : 48840
شنبه 06 شهريور 1395 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضربه دردناک آزادسازی «داریا» در سوریه


آزادی شهر داریا پس از 4 سال در سوریه، جایزه‌ای برای ارتش و ضربه‌ای دردناک برای گروه‌‌های مسلح معارض است.
روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی به بررسی اهمیت آزادسازی شهر داریا در سوریه و خروج عناصر مسلح از این شهر پرداخت و نوشت: شهر داریا، پس از چهار سال محاصره، سرانجام به دست نیروهای دولت سوریه افتاد. عناصر مسلح با تحویل دادن سلاح‌های خود به دولت سوریه و خروج از این شهر موافقت کردند.
روزنامه گاردین تسلیم شدن گروه‌های مسلح در شهر داریا در منطقه غوطه غربی شهر دمشق را «ضربه‌ای بسیار دردناک برای مخالفان مسلح و روحیه آنها» دانست و تصریح کرد: آزادسازی داریا، به مثابه جایزه‌ای برای نیروهای ارتش سوریه به شمار می‌رود.
گاردین درباره اهمیت شهر داریا نوشت: داریا به عنوان نماد مخالفان مسلح به شمار می‌رفت.
دولت سوریه و گروه‌های مسلح در شهر داریا به توافقی دست یافتند که بر اساس آن، 700 عنصر مسلح سلاح‌های سبک و نیمه سنگین و سنگین خود را به ارتش سوریه تحویل و از این شهر به سمت شهر ادلب در شمال غربی سوریه می‌روند تا زمینه ورود نیروهای ارتش سوریه به شهر داریا و تامین امنیت آن فراهم شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi