شناسه خبر : 48857
شنبه 06 شهريور 1395 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگی سخت یک جانباز کاگر و خانواده اش

داریوش قربانی- موضوع مطلب من در مورد حق پدرم هست که از طرف بنیاد شهید ادا نشد.

 پدر بنده ولی الله قربانی ۴۲ ماه سابقه حضور در جبهه دارد و در حین حضور در جبهه از ناحیه سر و دو قسمت پا مورد اصابت ترکش قرار گرفت. ولی به علت مراجعه دیر به کمیسیون پزشکی ۱۵ درصد بیشتر جانبازی به او تعلق نگرفت و کلا" در این سال ها ما هیچ بهره ای از سازمان ایثارگری نبرده ایم.

  پدرم ۱۰ سال است که از کارگری در کارخانه کاشی حافظ بازنشسته شده و بعد از ده سال از بازنشستگی هنوز مشغول کارگری و جابه جا کردن کیسه های سنگین است.و ما چهار پسریم که یکی تازه شاغل شده و از پس مخارج خودش تنها بر میاید و دو نفر دانشجو و یک نفر دبستانی و واقعا در مخارج خانه می مانیم.

  بعد از این همه سال پدر فهمید که به جانبازان و ایثارگران وام می دهند و وقتی برای وام سال ۹۴ مراجعه کرد، گفتند زیر ۲۵ درصد شامل او نمی شود و چون پدرم حقوق بازنشستگی دریافت می کند، اصلا" شامل او نمی شود. آخر مگر با حقوق بازنشستگی کارگری می شود زندگی کرد؟

 به پدر من تعلق نمیگیره ولی به اون دسته از جانبازانی که شغل آزاد دارند و از چند جا بعضا" بدون ثبت رسمی حقوق می گیرند تعلق میگیره؟؟ این چه ظلمیه؟؟ خواهش میکنم یه راهی پیش روی ما بگذارید.

 به خدا قسم فرقی بین پدر من که کارگری هست با جانبازی ۱۵ درصد و یک نفر جانباز دیگر که زیر ۵۰ درصد هستن و از همه امکانات استفاده می کنند نیست. لطفا حداقل وام ها رو به ما هم اختصاص بدید. ما واسه تحصیل و سهمیه و حقوق پدر و هیچی. هیچی از کمک های سازمان استفاده نکردیم ولی واقعا حق ما هم بود. خواهشا یه پیگیری انجام بدید.

اجرتون با امام زمان یا علی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دوست عزیزم سلام،ازاینکه فرمودیدوام به پدرمن نمیدهندومیگویندبه اوتعلق نمیگیردکاملااشتباه میکنیدیک فقره وام مسکن به پدرشماتعلق میگیردکه درشهرستانهاکمترازیک میلیون نفر۵۷ملیون است ودرتهران نزدیک هشتادملیون است که این وام بیست ساله باسودچهاردرصداست وربطی به درصدنداردحتی به رزمندگان هم میدهندیک فقره وام صندوق شاهدهم اگرپدرتان ازبنیادحقوق میگیردپنج میلیون است که آنراهم بایدبدهنداین قوانین تعریف شده اندوکسیزنمیتواندمانعش شودبهربنیادسهرستان برویدوتاقبل ازاینکه دستورالعمل امسال بیایدثبت نام انجام دهید،
سلام
بنیاد به دست نا اهلان افتاده و باعث دق دل ایثارگران شده!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi