شناسه خبر : 48916
دوشنبه 08 شهريور 1395 , 08:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایتی متفاوت از شهید رجایی

خواننده انقلابی کشور در خاطره‌ای از شهید رجایی گفت: یک روز در صف نانوایی نام آقای رجایی را شنیدم. به عقب برگشتم همچون یک شهروند عادی در صف ایستاده بود.

استاد «محمد گلریز»  کشورمان که بیش از 40 سرود انقلابی خوانده و لوح زرین برترین خواننده را از دست مقام معظم رهبری دریافت کرده است؛ به بیان خاطره‌ای از شهید رجایی پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

در اوایل انقلاب اسلامی ما در چهار راه آبسردار (مجاهدین اسلام) زندگی ‌می‌کردیم. آن زمان افتخار می‌کردم که در منطقه‌ای زندگی‌ می‌کنیم که آقای رجایی، رئیس آموزش و پرورش وقت در آن‌جا ساکن هستند. آن دوران؛ همه‌ی مردم شهید رجایی را دوست داشتند و به نیکی از او یاد می‌کردند.

یک روز در صف نانوایی نام آقای رجایی را شنیدم. به عقب برگشتم و ایشان را با همان لباس‌هایی که در جلوی دوربین نمایان می‌شد، دیدم. او با همان لباس‌های معمولی که در برنامه‌ها حضور می‌یافت، همچون یک شهروند عادی در صف ایستاده بود.

با کمال تواضع با اطرافیان صحبت خواننده انقلابیمی‌کرد. اگر شخصی او را نمی‌شناخت، متوجه پست و مقام او نمی‌شد. به سمت ایشان رفتم و خواستم که نوبتم را در اختیارشان قرار دهم که نپذیرفت.

با اینکه اولین بار بود آقای رجایی را از نزدیک می‌دیدم، در همان برخورد اول شیفته رفتارشان شدم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi