شناسه خبر : 48922
دوشنبه 08 شهريور 1395 , 15:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ذخایر یا غارتگران؟!

در رابطه با حقوق های نجومی مدیران که بنا به شهادت سخنگوی دولت، دخائر نظام بودند و رهبری معظم هم تذکر دادند تا تکلیف این زیاده خواهان بیت المال وکسانی که قصور کرده اند مشخص شود ظاهرا" دولت قصد ندارد تا به افکار عمومی جامعه پاسخ دهد.

معلم جانباز - با عرض ادب واحترام خدمت همرزمان عزیزم؛ در رابطه با حقوق های نجومی مدیران که بنا به شهادت سخنگوی دولت، دخائر نظام بودند و رهبری معظم هم تذکر دادند تا تکلیف این زیاده خواهان بیت المال وکسانی که قصور کرده اند مشخص شود ظاهرا" دولت قصد ندارد تا به افکار عمومی جامعه پاسخ دهد. همچنان که اخبار را دنبال می کنیم تعداد این نجومی ها بیشتر از هزار نفربود که جناب رئیس جمهوری در کرمانشاه تعداد آنها را به 300نفر کاهش داد و مدافع این غارتگران - جناب دکتر نوبخت - فرمود 11نفر؛ درجای دیگر هم اعداد وارقامی دیگر را عنوان کردند که بیشتر ذهن و افکار دلسوزان نظام را رنجاند.

سئوال این است: افزایش حقوق ها با شورای حقوق ودستمزد است. با توجه به اعلام مرکز پزوهش های مجلس مبنی بر اینکه سه سال است جلسه شورای حقوق و دستمزد برگزار نشده و جناب رئیس جمهور امضا نفرموده اند، این افزایش ها چگونه و به دستور چه کسی اعمال شده وقتی مقاله های افراد آگاه و دلسوز و پیگیری های مقام معظم رهبری را دنبال می کنیم ناخداگاه به ذهنمان خطور می کند که نکند عده ای دردولت برای قشر مرفع و مدیران اشرافی هم جناحی خود، فرصت سوء استفاده را مهیا می کنند و زمانی که این مسئله حاشا می شود فورا" موضع می گیرند و از خدمات این طیف قدردانی می کنند و آنها را ذخائر نظام می نامند و از همه جالب تر سخنان آیت الله خاتمی است که می فرمایند اگر اینها ذخائر نظامند پس چرا اخراجش کردید.

جای تاسف وشکوه آنجاست که سخنگوی قوه قضائیه می فرمایند هنوز مدیران متخلف نجومی به قوه قضائیه معرفی نشده اند که باز هم شک وشبهه ما بیشتر می شود. نکند اگر یکی از این مدیران محاکمه شود دست های پنهان برخی مسئولین هم رو شود وگرنه چه دلیلی دارد کسی دست درازی به حقوق ملت کرده و دولت که باید مدافع حقوق مردم و قانون اساسی باشد فرد متخلف را به قضا معرفی نماید تا مجازات بشود؛ تا دیگر مدیران هوس زیاده خواهی نکنند ولازم نیست افرادی در کسوت معاون رئیس جمهوری آنها را استحاله و با القاب محترمانه در معارفه ها خطاب کنند.

جالبتر ابنجاست که اگر کارمندی و یا کارپردازی در یک اداره کوچکترین تخلفی بکند بیچاره اش می کنند؛ این فرد تا اخراج هم پیش می رود که ما در طول خدمت شاهد این موضوع بودیم. اما مدیرانی با این تخلف های آشکار، هزاران مدافع پیدا می کنند و عمل وقیحانه آنها را خلع قانونی ویا استدلال های بی معنی لاپوشانی می کنند.

آنهایی که در ادارات کار مالی و کارگزینی انجام داده اند خوب متوجه هستند که تا بخشنامه ای از هیئت دولت و یا شورای حقوق و دستمزد و یا سازمان برنامه و بودجه نباشد ممکن نیست حکمی حقوقی صادر و ذیحسابی قدرت و اجازه پرداخت داشته باشد مگر اینکه شرکتی غیر دولتی باشد که مصوبات هیئت مدیره را انجام دهد که آن هم شرایط خاص خودش را دازد.

پس تعلل دولت در معرفی اشخاص خاطی و لاپوشانی در تعداد متخلفین ریشه در همراهی گروهی دیگر از مدیران متخلف دارد که از ترس آبرویشان سعی در فراموشی و پشت گوش انداختن موضوع دارند اما برخورد قاطع دولت با متخلفین ابهت و ارزش دولت تدبیر و امید را دوچندان می کند و این شائبه ها را مرتفع خواهد نمود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
دوستان دیرین و همرزمان همسنگرم ...
چنانچه کسی به شخصیت و خانواده ما توهین کند باید جواب در خور شخصیتش به او داد . صبر و تحمل و رضای خدا و انسانیت و وجدان ..... د مده شده  است .... چند دهه  است توهین به شعور و شخصیتمان را با ریش سفید کردن و دندان ساییدن بهم تحمل کرده ایم . دیگر وقت پاسخ متقابل های در برابر هوی است . بغیر از خدا هیچ کس با مرامتر از خودمان نیست . بغیر از امام و رهبر هیچکس پالا مقام تر از خودمان نیست . مگر غیر ازاین است که که ایرانیان آزادگیشان را مدیون شهدا و ایثار گران هستند ... پس چرا دندان بهم بساییم و کم شعور جلوه مان دهند .
هر ننه قمرپشت کوهی در  پشت میزش برای ما نقش آمیز عباس خزانه دار امین الممالک را  بازی میکند .
به خلق اله میگویند کار شما حساب و کتابش با خداست . اما خودشان مشغول چپو کردن بیت المالند . برای ما از وجنات اسلامی میگویند خودشان تیپ آلن دولنی میزنند و در بلاد کفر صفا سوتی میروند .
تمام محرمات و گناهان برای فقرا و بیچارگان است ولی خودشان از انگبیهای تلخ زری امریکایی پیک پیک برای رفع چربی خونشان به بدن میزنند .
در بهترین ویلاهای ایران و کشور های دیگر تعطیلاتشان را میگذرانند ولی ایثار گران پول خریدن دارو درمان خود را ندارند .
بیشتر آقازاده هایشان در بلاد کفر مثلا انگلیس شهر منچستر  خانه های اشرافی میخرند اما ایثارگران باید بفکر آن دنیای خود باشند تا وارد بهشت شوند .
آقاجان ما بهشت خود را به شما میفروشیم وشما هم جهنم خود را به ما ....... شماها در عیش و طرب و کیف و حال .... ایثارگران  با درد و رنج و مصیبت بهمراه   کل خانواده .......بعد باید برای سلامتی شماهم  دعا کنیم .
بالا غیرتا بس نیست آنقدر به مردم دروغ گفتید .
بس نیست تا آرنج سر مردم کلاه گذاشتید .
بس نیست آنقدر گفتید به گناهان نکرده تان استغفار کنید ولی خودتان از کل دنیا گناه کار ترید .
تا به کی ریا کاری ... تا به کی دغل بازی .... تا به کی با نام متبرک خدا سر مردم کلاه گذاشتن .
ولله سی سال پیش  به این اندازه ایران دزد نداشت . به این اندازه ریا کار نداشت . به این اندازه متقلب مال مردم خوار نداشت . به این اندازه دروغ حرف اول مردم نبود . به این اندازه جوانمرگ شده  نداشتیم . به این اندازه معتاد و بد  ناموسی نداشتیم . به این اندازه کفر به ذات احدیت نداشتیم . به این اندازه حرمت شکنی خانواده شهدا و ایثارگران را  نداشتیم .  تا چه موقع آبرو.داری کنیم و ریش سفید کنیم و چین بر چین پبشانیمان اندازیم و  ماله بر روی تزویر و ریای شما ها بکشیم . تا به کی حقیقت محض را که در لابلای رمل و اسطرلابتان پنهان کرده اید را  دلیت کنیم و مدیر عاملان میلیاردی بالا بکشند و در بلاد کفر پی عیششان باشند من و شما برای قانع کردن روحمان بگوییم آن مرد حتما به جهنم میرد . حتما میرود ولی بقمیت آبروی ایران ...... جانبازی که سراسر تابستان موتور یخچالش سوخته بود خود وخانواده اش آبگرم شیر رامیخورند با فقان و ناله پناه به  سایت بیاورد تا شما در عین مردانگی مبلغی برای تعمیر یخچالش به او.بدهید .
ولی آقایان ,  بریانی قرقاول را در تعطیلات آخرهفته در یکی از کاخهای شاه کافر حال و هول میکنن  و بی خیال جانباز و ایثار گر .
اگر قرار ما این بود که عده ایی در ناز و عده ایی با درد همساز شوند نیازی به انقلاب نبود . همان میدان بیست وچهار اسفند را کردیم انقلاب کفایت میکرد .
به عنبر فروشان اگر بگذری
شود جامه ی تو همه عنبری
وگر تو شوی نزد ِ انگشت گر
از او جز سیاهی نیابی دگر
ز بد گوهران بد نباشد عجب
نشاید ستردن سیاهی ز شب.

ز ناپاک زاده مدارید امید
که زنگی به شستن نگردد سپید
ز بد اصل چشم ِ بهی داشتن
بُوَد خاک بر دیده انباشتن.....
عزت زیاد , یا علی مدد .
بزرگی به قوه قضائیه سفارش کرد" [خودتون رو اذیت نکنید] نسبت اینها را فاش کنید". من خواندم آنچه باید می خواندم.
جالبه آقای نوبخت چند شب پیش در صدا و سیما فرمودند در مورد حقوقهای نجومی عرف رعایت نشده ولی غیر قانونی نبوده کارشون!
جناب نوبخت وقتی قانون هست عرف جایگاهی ندارد مگه قانون سازمان مدیریت کشوری در مورد کارکنان دولت این ارقام رو تعیین کردند که میگویید غیر قانونی نبوده لطفا رونوشتی از قانون تصویب شده که به مدیران دستگاههای دولتی اجازه دریافت چنین ارقامی رو به عنوان حقوق و پاداش میدهد رو نشان دهید تا متقاعد بشیم کلا از بیخ خرابه این....
اتحادوگردآمدن بدورهم.حداقل ماهی یکبارووحدت رمزموفقعیت همه ماست.درغیراین فریادرسی نیست.بیایم خودمان بدردهایمان کمک کنبم.خودمان یارویاورهم باشیم.این رمزموفقعیت ماست.این چیزی است که بارهاازفاش نیوزودوستان درخواست کردیم..بیایم مابه هم کمک کنیم ودست هم رابگیریم شاهد فریادرسی هم برسدودراینرامارایاری کنند..به امیدحق وهمت بزرگان وفاش نیوز.
بابا بی خیال سر مردم شیره مالیدن وچند وقتی سر کار بودند سرشون گرم بود دنبال یه سر کاری جدید هستند زیاد منتظر نمیمونید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi