شناسه خبر : 48943
دوشنبه 08 شهريور 1395 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه چیز در لحظه دیدار از ذهن ما کنار رفت

محمدرضا محمدزاده فرزند جانباز شهید محمدزاده  اظهار کرد: دیدار با نائب امام زمان(عج) و ولی فقیه آرزوی هر کسی است؛ البته من عقیده دارم که این دیدار از دیگر کرامت های این شهید والامقام بود. 
 
وی با بیان اینکه دیدار با مقام معظم رهبری سعادتی بود که نصیب ما شد، افزود: شور و شعفی که از این دیدار به من و خانواده ام دست داد قابل توصیف نیست، به ویژه مادرم که سال ها با صبر، رنج و تامل را تحمل کرد بسیار از این دیدار خوشحال شد. 
 
فرزند جانباز شهید محمدزاده عنوان کرد: از تمام افرادی که برای فراهم شدن این دیدار زحمت کشیدند کمال تشکر و قدردانی دادم. 
 
وی با اشاره به سخنان رهبری در این دیدار بیان کرد: ایشان پدرم را از جانبازان ویژه هشت سال دفاع مقدس دانستند و به نقش مادرم که سال ها با صبر و استقامت از این شهید والامقام پرستاری کردند اشاره فرمودند. 
 
محمدزاده تصریح کرد: در همین راستا ایشان تاکید کردند که سیره و زندگینامه پدرم به رشته تحریر و به تصویر کشیده شود تا صبر و استقامت ۲۹ ساله این شهید والامقام برای نسل های آینده ماندگار بماند. 
 
وحید محمدزاده فرزند آخر جانباز شهید محمدزاده نیز در گفتگو با خبرنگار حیات مشهد مقدس از حال و هوای دیدار با رهبری اظهار کرد: فرصت دیداری که برای من و سایر اعضای خانواده ام فراهم شد 
قابل وصف نیست؛ من هر چه از این دیدار بگم کم است.
 
وی افزود: واقعا با زبان تن نمی توان آنچه که اتفاق افتاد را بیان کرد ما نکات و حرف های بسیاری آماده کرده بودیم که به مقام معظم رهبری بگوییم اما همه چیز در لحظه دیدار از ذهن ما کنار رفت و تنها مجذوب سخنان و چهره ایشان شده بودیم.
 
محمدزاده با بیان اینکه مدت زمان دیدار طولانی بود، گفت: هیچ وقت تصور نمی کردم که روزی بتوانم به همراهی تمامی اعضای خانواده به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شویم و این بهترین خاطره زندگی ما شد و خستگی و ناراحتی که در دل ما بود را کاملا از بین برد.
منبع: حیات
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi