شناسه خبر : 48946
دوشنبه 08 شهريور 1395 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دوست دارم آخرین مدالم دفاع از حرم باشد

  
سعید عبدولی فرنگی کار تیم ملی کشتی کشورمان که مدال المپیک ریو 2016 خود را به مدافعان حرم تقدیم کرد؛ در گفت و گو با شهیدخبر(شهیدنیوز) گفت: وقتی در برزیل کشتی گرفتم و از تشک کشتی نفس زنان بیرون آمدم در گفت و گو با خبرنگاران گفتم می خواهم مدالم را به مدافعان حرم تقدیم کنم. در اندیمشک چندین شهید مدافع حرم داریم که آنها را می شناختم. این عزیزان انسانهای خیلی خوب و پاکی بودند و مظلوم واقع شدند. به همین دلیل مدالم را به این عزیزان هدیه کردم. کار من در مقابل کار آنها کم ارزش است آنها از جانشان گذشتند. 
 
وی افزود: از بین شهدای مدافع حرم که همه شان عزیز هستند گاهی یاد شهید علی محمد قربانی میفتم، ایشان مربی فوتبال و ورزشکار بودند؛ زمانی که با همسرش به زیارت بی بی زینب(س) رفته بودند همانجا از همسرش رضایت می گیرد و قسمش می دهد که بتواند برای دفاع از حرم در سوریه بماند. 
 
عبدولی با اشاره به کسب عناوین دنیوی گفت: تمام افتخاراتی که در این دنیا می خواستم، در سن کم به آن رسیدم. تنها مدالی که هنوز نگرفته ام و افتخارش هنوز نصیبم نشده است دفاع از شیعیان و مسلمین و حرم بی بی زینب(س) است. دوست دارم آخرین مدالم دفاع از حرم بی بی زینب(س) باشد. اگر چه به لطف خدا و رزمندگان دست داعش از حرم بانو دور است اما مظلومین به حضور ما نیاز دارند. وقتی کلیپ سر بریدن آن پسربچه پشت وانت را دیدم، خونم به جوش آمد. دلم می خواست آن لحظه آنجا بودم.
 
فرنگی کار کشورمان در مورد جنایات آل سعود هم اینطور واکنش نشان داد: در آن سالی که عربستان سعودی بی لیاقتی خود را در برگزاری مناسک حج نشان داد و هموطنان ما را مظلومانه به شهادت رساند، منتظر پیگیری قاطعانه از سوی مسئولین بودیم تا دیگر این رفتارها از طرف رژیم آل سعود تکرار نشود؛ اما متاسفانه اقدام قاطعی را ندیدیم.
منبع: شهید خبر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi