شناسه خبر : 48955
دوشنبه 08 شهريور 1395 , 14:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدری افسرده با دختری خردسال کمک می خواهد!

امیر فرج زاده حسن رودی- اینجانب امیر فرج زاده حسن رودی، بازنشسته اعصاب و روان نیروی هوافضای سپاه هستم؛ حقوق اینجانب با بازنشستگانی که هم درجه و هم شرایط من هستند، بسیار کمتر است و تخصص برایم نزدند. در فیش حقوقیم که حقوقم بیشتر شود. آخرین درجم هم اعمال نکرده اند. اینجانب 2 بار ازدواج ناموفق داشته ام که منجر به طلاق شدند. دار و ندار زندگی ام که وامی بود که از سپاه گرفتم به عنوان مهریه به همسرم پرداخت نمودم. این وام ها که گرفتم، خالص دریافتی ام رو به 550 هزار تومان رسانده. به خاطر شرایط پیش آمده نتوانستم خانه بخرم.

 هم اکنون با دختر 8 ساله ام به نام فاطمه زهرا در یک خانه استیجاری زندگی می کنم. به شدت دچار افسردگی شده ام و اعصاب و روانم شدیدا" به هم ریخته است. به خداوندی خدا حتی خوراک و غذا خودم و دخترم که به تنهایی باهم زندگی می کنیم را از مادرم دریافت می کنم.

 شما مسئول ایثارگران سپاه را به خدا قسم می دهم مکاتبه ای با فرماندهی کل سپاه داشته باشید راجع به من یا هر کاری که میتوانید خودتان انجام دهید را انجام بدهید. به خدا روز به روز فشار مالی ام بیشتر می شود و بیشتر به مردم مقروض می شوم.

لطفا" خواهشا" کمک کنید؛ دیگر طاقت این زندگی را ندارم.

والسلام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
داداش اینحرفارانزن حقایق رانگو،نگوکه اعصاب وروانم بخاطراین مملکت ناک اوت شده نگوکه ازمادرم کمک میگیرم نگوبرای نان شب محتاجم خدایی ناکرده یکی ازآقایان بهشون برمیخوره بگوهداراشکرهمه چیزامن وامان است ماروزانه سه پرس غذاس سرشارازانرژی دریافت میکنم دخترم هم دربهترین شرایط زندگی میکند دندانش راهم بخاطرسیصدهزارتومان نکشیدم صورتش راهم خراب نکردم اتومبیل هم خداراشکردارم بنزین هم که بنیادوسپاه جورمیکنن برام که یوقت ازبروبچه های ایثارگرتامین شده که برای اموراتشان حسابدارگرفته اندناراحت نشوندبعدبهشون بربخوردکه آبروشون راجنابعالی میبری داداشم اینجاسرزمین شهداوایثارگران نام گرفته تبلیغات هم خداراشکردرحدبیست ولی حقیقت ماجرااین نیست نمیدانم
هفت شهرعشق راعطارگشت!ماهنوزاندرخم یک کوچه بن بست ایم!!!...!!! زمنجلیق فلک سنگ فتنه می بارد!!!!!!!!!!و...این قصه ادامه دارد!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi