شناسه خبر : 48970
سه شنبه 09 شهريور 1395 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستور خدا را درباره منافقین اجرا کرده‌ایم


وزیر دادگستری با اشاره به اینکه امروز منافقین جز خفت و خواری، لعن و نفرین و رعب و ترس چیزی ندارند، تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که دستور خدا را در مقابل کافران و مخالفان اجرا کرده‌ایم و از ملت و منافع ملی، تمدن و سرزمین خود با تمام وجود دفاع می‌کنیم.
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در جلسه شورای اداری استان لرستان با بیان وضعیت نظام جمهوری اسلامی در میان کشورهای منطقه، اظهار داشت: امروز منافقین جز خفت و خواری، لعن و نفرین، رعب و ترس چیزی ندارند، درست است که آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و عربستان از آنها حمایت می‌کنند، اما هر کسی که علیه ملتش خیانت کند، بی‌ارزش و خوار است.
پورمحمدی با بیان اینکه خائنین به ملت‌ها دارای چنین سرنوشت و آینده خفت‌باری هستند،‌ ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر به کینه و غضب منافقین به شهادت رسیدند، اما این شهیدان والامقام همانند خورشید و ماه می‌درخشند و با عزت و افتخار در دل مردم جایگاه بزرگی دارند.
وی با بیان اینکه ایران دارای وضعیت مطلوبی است، اضافه کرد: وضعیت نظام و ملت ایران مشخص است، چراکه امام ما به آرمان‌های ملت، فرهنگ، دین، باورهای مردم،‌ یعنی اسلام وفادار بوده است و دشمنان باید بدانند که هیچ‌گاه نمی‌توانند چهره امام خمینی(ره) را تخریب کنند.
وزیر دادگستری عنوان کرد: افتخار می‌کنیم که دستور خدا را در مقابل کافران و مخالفان اجرا کرده‌ایم و از ملت و منافع ملی، تمدن و سرزمین خود با تمام وجود دفاع می‌کنیم و شهیدان زیادی را در اینجا داده‌ایم و این جزئی از افتخار ملت ماست.
پورمحمدی با تأکید به اینکه ملت ایران در عرصه‌های جهانی سرافراز است، تبیین کرد: از نظر دشمنان قرار بود اسم و نقش نظام جمهوری اسلامی ایران حذف شود، اما امروز فهمیدند که نمی‌توانند جایگاه ما را نادیده گرفته و یا از بین ببرند.
وی تشریح کرد: حجم عظیم دخالت آمریکا در کشورهایی مانند سوریه، ترکیه، یمن و عراق به دلیل محدود کردن حوزه نفوذ تمدن اسلامی است، به همین دلیل منطقه به صحنه کشمکش جهانی تبدیل شده است.
 وزیر دادگستری با بیان اینکه ما در امور کشورها دخالت نمی‌کنیم، بلکه تنها از حق تعیین سرنوشت ملت‌ها دفاع می‌کنیم، بیان کرد: ایران قدرتی برای مانع تاخت‌وتاز کشورهای استکباری است و آنها این موضوع را به‌ خوبی می‌دانند که ایران بر ملت‌ها تأثیرگذار است.

به نقل ازکیهان

اینستاگرام
سلام ودرود برشما
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi