شناسه خبر : 48978
سه شنبه 09 شهريور 1395 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد باز هم دستگاه برتر شناخته شد!

از بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اولین دستگاه برتر در بخش دستگاه‌های برتر وابسته به نهاد ریاست جمهوری قدردانی و لوح تقدیر به حجت الاسلام شهیدی، رئیس این بنیاد اهدا شد.

در مراسمی که به منظور تجلیل و قدردانی از وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های دولتی و اجرایی، کارمندان و مدیران نمونه کشوری در سالن اجلاس سران برگزار شد، از بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اولین دستگاه برتر در بخش دستگاه‌های برتر وابسته به نهاد ریاست جمهوری قدردانی و لوح تقدیر به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا شد.
 
رئیس جمهوری در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی، دستیابی به اهداف را در گرو پایبندی به راه شهیدان رجایی و باهنر دانست و با تأکید بر اینکه تا مردم را ولی نعمت خود ندانیم، موفق نخواهیم بود، گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید، تصمیم گیری دقیق و خردمندانه بر مبنای معیارهای دینی، اخلاقی و منافع ملی است.
 
وی در ابتدای سخنان خود با تأکید بر اینکه یافتن شخصیت‌های همچون شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ آسان نیست، اظهار داشت: ویژگی شاخص شهیدان رجایی و باهنر، دانش، اخلاص و فداکاری در خدمت به مردم بود.اگر الگوی همه مسئولان و کارمندان این دو شهید بزرگوار باشد بی‌تردید به نقطه مطلوب دست خواهیم یافت.
 
دکتر روحانی با اشاره به اینکه رفتار و اخلاق کارمندان و مدیران در برخورد با مراجعه‌کنندگان امری بسیار مهم است، ادامه داد: باید باور داشته باشیم که مردم مراجعه کننده ولی‌نعمتان ما هستند و اگر به این امر معتقد نباشیم نظام اداری درست نخواهد شد.
 
در متن لوح اهدایی رئیس جمهوری به حجت الاسلام و المسلمین شهیدی آمده است:
 
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای شهیدی محلاتی
 
معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران
 
در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از همت و تلاش ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای کشور و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی سال 1395، تشکر و قدردانی می نمایم. توفیق روز افزون شما و کارکنان شریف آن دستگاه را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.
 
حسن روحانی
منبع: تسنیم
اینستاگرام
بله دیگه مگه از آقای روحانی انتظار ذیکه ای می رفت.
نکنه انتظار داشتید فاش نیوز با این همه مطالب انتقادی از بنیاد به عنوان دستگاه برتر نقدیر بشه
ای کاش آقای روحانی کامنتهای جانبازان رو در خصوص اقدامات تحقیرآمیز نه در شان بنیاد است و نه شان جانباز را لااقل یک مطالعه سطحی می کردند انوقت با وجدان آسوده بنیاد را به عنوان دستگاه برتر معرفی می کردند
شاخص های ارزیابی چه بوده اند؟
بر چه اساس بنیاد دستگاه برتر در چشنواره شهید رجایی انتخاب شد .آیا ایثارگران از رفاهی همجون معیشت -درمان -مسکن -اشتغال - و... برخوردار شدند ؟ بنظر این برتری نسبت به سازمانهای دیگر هم مثل اختلاس در بنیاد باشد کاش مسئولین برگزار کننده در باره انتخاب برتر بنیاد بین ایثارگران و خانواده محترم شهدا وجابنازان نظرسنجی برگزار میکردند تا معلوم شود که جامعه هدف چقدر رضایت و نارضی هستند.
تیر خلاص مجلس دهم به حضور جانبازان در چرخه اداری کشور. مجلس دهم شورای اسلامی درجلسه علنی روز سه شنبه نهم شهریورماه 95 فوریت طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را به تصویب رسانید.به استناد ماده 71 این طرح اعضای شورای نگهبان-وزرا-استانداران و........از این قانون مستثنی خواهند بود.همچنین جانبازان 70 درصد نیز در ذیل ماده 71 قرار گرفتند. به نظر می رسد این بند برای خالی نبودن عریضه در طرح آورده شده است والا مگر چند نفر از جانبازان عزیز هفتاد درصد در چرخه اداری حضور دارند؟ از نمایندگان محترم این سوال مطرح است که چرا از موارد استثناء این ماده تنها جانبازان را محروم وحذف کردند؟ آیا دیواری کوتاهتر از دیوار جانبازان پیدا نکردند؟ حضور وماندگاری جانبازان بیست ؛بیست وپنج؛ سی و.........چه مشکلی برای مملکت پیش می آورد؟ چرا عزیزان نماینده با حضور ایثارگرانی که رزم دیروز آنها ؛تامین کننده امنیت امروز صندلی های بهارستان آنها بوده اند؛ مخالفت می کنند؟ از وکلای محترم انتظار می رفت تا نه تنها جانبازان بلکه رزمندگانی که حداقل یکسال سابقه حضور درجبهه دارند را مستثنی نمایند. فراموش نکنیم که این عزیزان یادگار سالهایی هستند که میدانهای جهادوشهادت مشخص کننده مرد ونامرد بود.دراین روزهای راحتی وامنیت ؛قهرمانان امنیت آفرین را حذف کردن هنر نیست. از نظر بخش قابل توجهی از جانبازان ورزمندگان؛ این اقدام مجلس تیر خلاص به حضور جانبازان در چرخه اداری کشور است.انتظار آن است که تا دیر نشده این مشکل ونقیصه از قانون حذف گردد.
جناب دکترروحانی چراوبرچه اساس این امتیازداده شده.مگرفریادایثارگران ودردمندان دفاع ازکشوررانمی شنوید؟اینهمه درد.اینهمه زجرواینهمه فریاد!!!جناب روحانی اول تحقیق میکردندونظرسنجی..ماحسودوبخیل نیستیم ومبارک شان باشدولی ملاک بایدرضایت مندی بودکه ظاهراچنین نیست.!
ببین چه وضعیه.!؟

ازبنیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنیاددستگاه برتر ازلحاظ حق وحقوق مردم پایمال کردن
دستگاه برتر از نظر تعبض دورغ فریب حق خوری کدام بهتری یک جانباز پیدا کنید که از از بنیاد رازی باشد
باسلام و وقت بخیر بنده فرزنده جانباز متوفی 25درصد از گیلان هستم یازده سال هستش از داشتن مادر و 3سال از داشتن پدر محرومم به خداوندی خدا قسم با فلاکت و بدبختی بزرگ شدم پدرم چندسالی حقوق گرفت و زخم بستر گرفت در اثر شیمیایی شدن در ماوت عراق بعد از سه سال بستری شدن در رختخواب از دنیارفت من تک فرزند مجرد این خانواده هستم همه ازدواج کردن بنیاد چندوقتی به من حقوق پرداخت کرد اما باور کنید با همین حقوق که بیشتر از نصفش رو وسایل از جمله مرغ گوشت رب روغن و پوشاک خودم میخرم میبرم منزل خواهر و برادرام که بعضی اوقات یک شب اینجا و یک شب اونجا میمونم همین حقوقم کم میاد اما مرکز مشاوره بنیاد به حرف فقط مرکز مشاوره است یعنی جایی که آرامش پیدا کنی برای رسیدن به راه خوب اما به من گفتند حقوقت تا 25سال قطع میشه نمیدونم منظورشون تاریخ تولدمه یا منظورشون پایان سال هست میگن25سال/تو این چندوقت هزااااران بار درخواست نوشتم دادم بنیاد برای یک فقره وام مسکن اما....هم میگن به تو نمیدیم و این چیزا/باور کنید آدمشو میشناسم بازنشسته مخابراته جانبازه خونه ویلایی از قدیما قبل از تصویب شدن جانبازیش داشته الان وام مسکن هم بهش میدن اخه عدالته؟اینه عدالت؟یعنی چرا به ظاهر اسم کشور اسلامی رو میذاید رو ایران؟یعنی خجالت نداره اینکارها؟بخدواندی خدا نمیگذرم از حقم/بهشون باررررها گفتم یه کار برام پیدا کنید بازم گفتن نمیشه فقط بلدن بگن نمیشه /باشه خدایی هم وجود داره عب نداده یاحق
با سلام به فرزند جانباز گرامی
ممنون که درد دل خود را در سایت نوشتید. لطفا شماره تماس، ادرس محل زندگی. سن ، تحصیلات خود را برای سایت ارسال کنید.
منتشر نخواهد شد
اگه بنیاد برترباشد وای به حال سازمان های دیگر . از نظر دولت برتر است ولی از نظر ارباب و رجوع بدتر است
بلی کسی که دارد جانبازان را رنج و عذاب میده باید لوح تقدیر بگیرند اقای روحانی فکر کردی دیگه رای بیاری
بر اساس چه معیاری برتر شده!
هرگونه تأیید و رضایت از بنیاد بدون نظر خواهی ایثارگران فاقد وجاهت قانونی بوده و بر خلاف قوانین و عرف در یک جامعه مردم سالار اسلامی است اگرچه نباید ناعادلانه قضاوت کرد کارهایی هم بنیاد انجام داده است ولی بصورت حداقل رسیدگی نه مناسب با شأن خانواده ایثارگران.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi