شناسه خبر : 48986
سه شنبه 09 شهريور 1395 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس جمهور به خانواده کلیوند تسلیت گفت

رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاجیه خانم «فاطمه سلطان کاروند» مادر بزرگوار شهیدان سلحشور محمدصفا، محمدباقر و محمدحسن و جانبازان سرافراز محمدجواد و محمدقربان کولیوند، تصریح کرد: نام و یاد این اسوه ایثار برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد ماند.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاجیه خانم «فاطمه سلطان کاروند» مادر بزرگوار شهیدان سلحشور محمدصفا، محمدباقر و محمدحسن و جانبازان سرافراز محمدجواد و محمدقربان کولیوند، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

نام و یاد این اسوه ایثار که با اعتقاد راسخ به آموزه های متعالی اسلام و ارادت عمیق قلبی به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، سه شهید والا مقام و دو جانباز دلیر پرورش داد و تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرد برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم آن مرحوم به ویژه جناب آقای دکتر محمد جواد کولیوند نماینده محترم مردم شریف استان البرز در مجلس شورای اسلامی تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی

 

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi