شناسه خبر : 49049
چهارشنبه 10 شهريور 1395 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فقط بلدن بگن نمیشه کار جور کرد!

سیدمحسن جوادی- بنده فرزند جانباز متوفی 25درصد از گیلان هستم. یازده سال هستش از داشتن مادر و 3سال از داشتن پدر محرومم. به خداوندی خدا قسم با فلاکت و بدبختی بزرگ شدم. پدرم چندسالی حقوق گرفت و زخم بستر گرفت. در اثر شیمیایی شدن در ماووت عراق بعد از سه سال بستری شدن در رختخواب از دنیا رفت.

 من تک فرزند مجرد این خانواده هستم. همه ازدواج کردن بنیاد چندوقتی به من حقوق پرداخت کرد اما باور کنید با همین حقوق که بیشتر از نصفش رو وسایل از جمله مرغ، گوشت، رب، روغن و پوشاک خودم میخرم، میبرم منزل خواهر و برادرام که بعضی اوقات یک شب اینجا و یک شب اونجا میمونم. همین حقوقم کم میاد.

  مرکز مشاوره بنیاد به حرف فقط مرکز مشاوره است. یعنی جایی که آرامش پیدا کنی برای رسیدن به راه خوب اما به من گفتند حقوقت تا 25سال قطع میشه. نمیدونم منظورشون تاریخ تولدمه یا منظورشون پایان سال هست میگن25سال!

 تو این چندوقت هزااااران بار درخواست نوشتم دادم بنیاد برای یک فقره وام مسکن اما... هم میگن به تو نمیدیم و این چیزا. خجالت نداره این کارها؟ به خدواندی خدا نمی گذرم از حقم. بهشون باررررها گفتم یه کار برام پیدا کنید، بازم گفتن نمیشه. فقط بلدن بگن نمیشه.

باشه خدایی هم وجود داره. عیب نداره

یاحق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام به برادر عزیز
اطلاعات و شماره تماس خود را برای ما ارسال فرمایید. شاید گشایشی شود.
اطلاعات شخصی شما نزد سایت به امانت خواهد ماند.
باسلام به ایثارگران عزیز : مدتی درفضای جامعه حرفها ورفتارهایی از به اصطلاح بعضی از خودی های خود فروخته ، که تا دیروز تاتی تاتی میکردنند وژست انسانهای فاضل واگاه میگرفتند اما امروز هویت حقیقی خود را کم کم اشکار میکنند. متاسفانه بصورت پدر خوانده وگروه های مافیایی ارائه هویت خود را مرزبندی کرده ،شیادانی که از همان اوائل بصورت ماهرانه توانستند در نظام جایی برای خود باز کرده امروز هویت ارمانگرایی وارزشهای انقلاب اسلامی را هرروز به بهانه های واهی وشیطانی زیر سوال میبرند از دهان منفورشان شنیدهایی از حمایت از گروه نفاق خود فروخته و ورشکسته منافقین که مرتکب جنایاتی فجیع که در حق این ملت مظلوم روا داشته و برای حیات خود صدرصد جیره خوار شیطان بزرگ وایادی شیطان در منطقه میباشند ،گفته میشود .این کرکسها زمانی در پایان دولت دهم توانستند بازار ارز را بی ثبات کرده ،گرا هایی دقیق به دشمن داده ودر پی خوش رقصی برای شیطان درجمع فرقه ذاله بهائیت ظاهر گشته وزمانی برای عقده گشایی دیگر خود در نفی حکومت ارمانی ودینی دست به حمایت از سخنرانی پیرمردساده لوح زمان ،مثل ابوموسی عشری در حمایت از منافقینی ،که اگر دستشان برسد ،کشتارهایی هولناکتر از داعش در این مرز بوم راه انداخته واین کشور را شقه شقه کرده تحویل شیطان خواهند داد از جامعه ایثار گران و خانوادهای محترم شهدا وحمایت از حقوق ایشان هیچ زمان دفاعی نکرده وحتی زمانی بی حرمتی به این بزرگوران را تا حدی پیش برده ، که از این جامعه بعنوان معضل یاد می کردند ، دل رهبر فقید وبنیان گذار جمهوری اسلامی و دل مقام معظم رهبری ،از خود بزرگ بینی این خاطیان خطا کار همیشه خون بوده متاسفانه ضربه هایی که این جماعت خود باخته های خودفروخته ، دنیاپرست وشیطان زاده به ارمان های انقلاب زده کم از خوارج ومنافقین در زمان حکومت علی البیطالب نیست . درمان این قبیل مسائل و مشکلات وبیرون رفت از توطعه های این زالو صفتان و اربابان شیطان صفتشان حرکت در خط رهبر ی اتحاد همدلی وهوشیاری واگاه سازی جامعه بوسیله خانواده بزرگ محترم شهدا ایثارگران جانبازان ازادگان و ازادیخواهان میباشد تا انشاا... این کشتی امن بدست با کفایت حضرت صاحب قرار گیرد.
طبق قانون فرزندان دختر تا زمان ازدواج و فرزندان پسر حداکثر تا 25 سالگی تحت تکفل پدر هستند و می توانند حقوق دریافت کنند .
فرزندان جانبازان بالاتر از 25% در صورت اعلام نیاز سازمانهای دولتی می توانند اشتغال بکار پیدا کنند و برای دستگاههای دولتی هم این شرایط مطلوب است.
مشروط به اینکه فرزندان عزیز ایثارگران در کسب مهارت ها و تحصیل علم کوشا باشند .
فرزندم به عاقبت ما گرفتار نکن خودت رو ماهم فکر میکردیم اگه نریم بیناد آشوب به پا نکنیم بنیاد خودش میاد و حقمون رو میده ولی چنین نشد شماهم بجای دل بستن به اینها که همچون دشمن میبینند ماهارو اگه در گیلان هستید با توجه به مکان توریستی منطقه که سالانه پذیرای میلیونها نفر ایرانگرد و جهانگرد میباشد بفکر یک مکان مثل تفریگاه یا رستوران در کنار دریا یا در جنگل برای خدمات رسانی و کسب درآمد باشید قول شرف میدم اگه وقتت رو بجای تلف کردن در بنیاد روی کار و کاسبی شخصی بزارید موفق خواهید شد از همین حالا فکر کن فرزند جانباز نیستی کاری که بنده باید میکردم و فکر میکردم در یک سانحه تصادف معلول شده ام تا اون موقع شاید بهتر به زندگیم و آینده خانواده ام فکر میکردم و الان با هزار مشکل روبرو نبودم شاید اگه وضع مالی خوبی داشتم فرزندم هم در آمریکا و انگلستان بدنیا میاوردم مثل همین آقایون که خودرا ذخیره های انقلاب مینامند! تا تابعیت آنجا را بگیرد و مثل آقایون میرفتم خوش میگذروندم.....
سلام.برادرپیشنهادشمامنطقی ودرست است.چراکه درگیلان فریادرسی نیست.!
برادر عزیز جانباز همه جای ایران همین وضع رو داره فقط برای تهرانیها وضع کمی بهتره و باید خودمون به همین یه لقمه نون حلالی که از مستمری به زن و بچمون میدیم اکتفا کنیم و افتخار کنیم که دیگه لقمه حرام تحویل جامعه نمیدیم معزلی که امروزه خود مسولین هم به آن اذعان دارند که لقمه حرام در جامعه زیاد شده خداروشکر که خداوند به همه ایثارگران صبر و قناعت عطا فرموده تا تحمل این همه مشکلات برای همه ماها آسان باشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi