شناسه خبر : 49071
پنجشنبه 11 شهريور 1395 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خسارت های جبران ناپذیر

محسن میرزایی- بنده فرزند جانباز اعصاب و روان شهید ستار میرزایی هستم. دیگر به خاطر این همه ظلم هایی که از ناحیه مختلف طی این چند سالی که حکم شهادت پدرم آمده و ایشان شهید محسوب شد، عقده ای تر شدیم که چرا آن مسئولانی که  از حق و عدالت دم می زنند چرا بیست و سه سال پیش به فرزندان جانباز ستار میرزایی که قبل ازفوت جانباز 50%بود کسی به ما نگفت پدرتان جانبازبود حتی به خاطر ترور شخصیتی که از همسایگان و همکاران پدرم می شنیدیم که پدرش دیوانه بود و در مدرسه بچه ها از بزرگترهایشان یاد گرفته بودند و می گفتند تا آخر ترک تحصیل نمودم.

حال چه جوری می توانید این همه خسارت های روحی و روانی که به ما وارد شده و نیز چند سال تمام حرکت های پدرم که تا سن 33سالگی روی ما تاثیر گداشته است چگونه جبران می شود. جانباز شهید ستار میرزایی درسال 1371/12/24به لقا الله پیوست و به خدای احد واحد ما هچگونه حق و حقوقی از بنیاد شهید و یا سپاه دریافت نمی کردیم ولیکن پدرم درسال 1356تا 1358به خدمت مقدس سربازی درارتش رفت و آن را به پایان رسانید ولی به دلیل قصوراتی که شد معوقه ، حقوق و نیز حقوق جانبازی قبل فوت و بعد ازفوت پدرم را ندادند.

بنده این موضوع بازو گو کردم که ما چند سال محروحمیت و توهین شنیده ام و در حالیکه مسولان با تمسخر جواب مرا می دهند این باشد که خبر را به فرمانده کل قوا حضرت آقا خواهم رساند تا ببیند چه خواهد شد همانطوری که امدادن غیبی در مراحل شهادت پدرم کمک کردند همان ها به گوش آقا می رسانند که چه بلایی برسر ما درآورده اند. یاعلی مدد خبر را فاش نیوز هر جوری که میبنید به گوش آن  افراد مسئول می رسد برسانید حتی اگر خون من هم ریخته شود باید جواب پایمال شدن پدرم را بدهند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi