شناسه خبر : 49072
پنجشنبه 11 شهريور 1395 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تا آخرین فشنگ!

به یاد شهید مدافع حرم"مهدی نوروزی"

شهید "مهدی نوروزی "متولد کرمانشاه در 20دی ماه 93در سامرا توسط کروهک تروریستی داعش به شهادت رسید .

او معتقد بود باید مقابل داعش ایستاد. برای ما فتنه داعش در سامرا  و هتاکان به عاشورا در تهران یک خط است. یک روز در خیابانهای تهران به عزاداران روز عاشورای سیدالشهداء علیهالسلام حمله میکنند و تکیه و هیاتهایشان را به آتش میکشند و یک روز در عراق و کربلا، به زائرین سیدالشهداء علیهالسلام حمله میکنند و خود را در میان آنها منفجر میکنند تا عزاداری را کم رونق کرده باشد.

او آنقدری شجاع بود که در میان همرزمانش لقب « شیر سامرا» گرفته بود. و صدها کیلومتر دورتر از محل تولدش به شهادت رسید تا اثبات کند که برای او امنیت مردمش آنقدری مهم هست که بخاطر آن ماه ها همسر و فرزند 9 ماهه اش را تنها بگذارد و در کشوری دیگر اردو بزند،

همرزمش می گوید: رفتار شهید "نوروزی "در شب شهادتش عجیب بود زیرا غسل شهادت انجام داد و پیراهن مشکی که همه ساله برای اقامه عزای ائمه به ویژه محرم و صفر می پوشید را برتن کرد.

 مهدی در این عملیات سکان فرماندهی را برعهده داشت و برایش به نتیجه رسیدن عملیات خیلی مهم بود. مدام توصیه هایش را تکرار می کرد و یک لحظه آرام و قرار نداشت.

ما تقریبا" در کمین دشمن افتادیم و آتش سنگین از چند طرف به سمت ما می بارید، من و مهدی و یک نفر دیگر خود را درون گودالی انداختیم اما بازهم تیراندازی ها قطع نشد و از سه طرف به ما تیراندازی می شد حتی آنقدر نزدیک شدند که نارنجک دستی هم می انداختند.

مهدی مثل یک شیر چندین بار ایستاد و من هم همراهی اش کردم، اما واقعیت این بود که تعداد و آتش آنها صدها برابر بیشتر بود، در آخرین لحظات، مهدی شجاعانه ایستاد و به طرف آنان تیراندازی کرد اما ناگهان با ضربه به زمین خورد و گفت:  تیر خوردم.

من بلافاصله کاپشنش را درآوردم  اما خونریزی بسیار شدیدی داشت و تقریبا همه لباس هایش خونی شده بود. با همین حالت هنوز یک خشاب گلوله داشت؛ بازهم شجاعانه ایستاد و تا آخرین فشنگش را هم ایستاده و به زانو شلیک کرد اما دیگر جانی برایش نمانده بود. نفسش به شماره افتاده بود و مدام یا حسین (ع)می گفت.

وصیت مصور شهید به فرزند 9 ماهه اش: اگر ما یک روزی شهید شدیم و آقا محمدهادی این فیلم را دید ان شاء الله منتقم خون امام حسین(ع) است. ان شاء الله آمده است انتقام حضرت زهرا(س) را بگیرد. ان شاء الله یار امام زمان(عج)، یار رهبر و یار آقای سید علی خامنه‌ای باشد. ان شاء الله همیشه مدافع نظام باشد، مدافع انقلاب باشد. تهدید بزرگی برای دشمنان نظام، انقلاب و اهل‌بیت (ع) باشد. وجودش خود تهدید [برای دشمنان] باشد».

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi