شناسه خبر : 49081
جمعه 12 شهريور 1395 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امیدی ندارم به نوشته ام توجه کنید اما...

داود درونکی- جناب حجت الاسلام شهیدی! با عرض سلام و خدا قوت چندین درخواست از حضرتعالی دارم که امیدوارم رسیدگی بفرمایید

۱.در مورد انتخاب روسای بنیاد شهرستان های محروم مثل امیدیه خواهشا دقت بفرمائید. البته استان خوزستان ضعیف ترین خدمات دهی به خانواده شهدا را در کل کشور دارد. متاسفانه کارکنان و مدیران بنیاد این مساله را فراموش کرده اند که برای چه کاری استخدام شده اند.

۲.خواهشی که از حضرتعالی و مسوولان بنیاد داریم در مورد اجرای کامل لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران که سال ۸۹ تصویب شده پیگیری بفرمائید .هنوز معوقات معافیت بیمه ای فرزندان شاهد شاغل در تامین اجتماعی پرداخت نشده. سازمان میگه دولت باید پول بده که ما هم به فرزندان شهدا پرداخت کنیم. آیا دولتی که حقوق مدیرانش چند صد میلیونی هست، عاجز از پرداخت این مبالغ ناچیز هست؟!!!!

۳.مورد دیگه نحوه درمان یا ضعف در قراردادها با بیمه ایران جهت بیمه تکمیلی میباشد. متاسفانه هر جایی که مراجعه میشه، میگن طرف قرارداد نیستیم. آیا با این حقوق های پایین میشه مثلا" دیسک کمر عمل کرد؟! چرا اینهمه ضعف توی بنیاد هست؟ برید ببینید کشورهای کافر چه خدماتی به کشته های دفاع از وطنشون میدن؟ چه عزت و احترامی میذارن ولی متاسفانه توی کشور ما بنیاد که متولی خدمت رسانی به خانواده شهدا هست، بیشتر از همه کارشکنی می کنند! لااقل توی شهر ما اینجوریه.

 هر چند امیدی به خوندن این مطلب و رسیدگی ندارم ولی وظیفه خودم دانستم که پاره ای از مشکلان عدیده قشر مظلوم ایثارگران را به سمع و نظر شما برسانم. به امید پیگیری تا حصول نتیجه ان شاالله.

فرزند سردار شهید مظفر درونکی از امیدیه خوزستان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام واحترام بنیاد باید امید ایثارگران و خانواده محترم انان باشند در کل کشور برای تعدادی به اندازه انگشتان دست بیشتر ان هم نور چشمیانم خدمات صددرصد انجام میدهند اگر 50درصد این امکانات به سازمان ایثارگران ن م داده میشد رزمندگان و ایثارگران ن م صد درصد از این دولت راضی بودنند قسم بخدا از صد نفر ایثارگر 99درصد از بنیاد ودولت اسلامی وخانه ملت ناراضی میباشند چونکه مسولین بتمام ایثارگران دوروق میگویند با ملت صادق و علی وار حرف نمیزنند از طرفی هم این فیشهای چندصد میلیونی کشف شده در میان مردم از دولتمردان زیاد ایمان مثل قدیم ندارند ان اقایانی پشت درب ریاستشان نوشته بودنند با وضو ع وارد شوید خراب کردنند در کل باید بفکر این ملت و خانواده بزرگ ایثارگران بود چونکه جان دادند وخون داند این اقایان نباید باین قشر رسیدگی کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi