شناسه خبر : 49086
جمعه 12 شهريور 1395 , 14:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستند حلما درباره شهید طالبی اقدم

ساخت مستند مدافع حرم توسط عکاس دوران دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: ساخت مستند مدافع حرم توسط عکاس دوران دفاع مقدس

«بهزاد پروین‌قدس» از عکاسان دوران دفاع مقدس است که مستند شهید مدافع حرم با عنوان «حلما» را تولید کرد.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، «بهزاد پروین‌قدس» از عکاسان دوران دفاع مقدس است که مستند شهید مدافع حرم با عنوان «حلما» را تولید کرده و در این مستند به زندگی شهید «روح‌الله طالبی‌اقدم» پرداخته است.

بهزاد پروین قدس در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی. نفر دوم از سمت راست


 پروین‌قدس در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: شهید «روح‌الله طالبی‌اقدم» در روز تاسوعای سال 94 در نزدیکی حلب به شهادت رسید و پیکرش بعد از 2 ماه به کشور بازگشت؛ به همراه دوستان به فرودگاه رفتیم؛ دختر 40 روزه شهید به نام «حنانه» را هم به مراسم استقبال آورده بودند؛ صحنه‌های خاصی در این مراسم پیش آمد. که در آنجا تصمیم گرفتم مستندی برای این شهید بسازم.

وی ادامه داد: وقتی وارد زندگی این شهید شدیم، دیدیم که وی از 12 سالگی محاسبه اعمال داشته؛ پدرش رزمنده بود و 4 سال از زندگی‌اش را در مناطق جنگی گذرانده؛ روح‌الله بعد از تحصیل در دانشگاه وارد سپاه شد و دوره تکاوری را گذراند و بعد از اعزام به سوریه در نزدیکی حلب به شهادت رسید.

کارگردان و تهیه کننده مستند «حلما» گفت: این مستند مراحل تدوین را پشت سر می‌گذارد و بعد از آماده شدن، در اختیار شبکه‌های تلویزیونی قرار می‌گیرد.

اینستاگرام
خیلی عالی بود ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi