شناسه خبر : 49105
شنبه 13 شهريور 1395 , 09:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از جانبازان 8 سال دفاع مقدس در آستارا

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان صبح امروز در جریان دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ایثارگری عنایت خداوند نسبت به بندگان خاص بوده و بدون تردید این توفیق شامل حال هر کسی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام اصغر ابراهیمی، جانبازان را نماد پایداری، استقامت و حافظ کیان اسلام و آرمان‌های امام راحل دانست و افزود: جانبازان با عشق به اسلام و تبعیت از فرامین امام(ره) در مقابل هجمه دشمن ایستادگی کردند تا آسیبی به اعتبار و ارزش کشور وارد نشود.

وی جانبازان را سرمایه‌های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: جانبازان شهیدان زنده‌ای هستند که با خون و جان خود و اهتزاز درآوردن پرچم ایران بر قله‌های افتخار موجب اقتدار و امنیت کشور در دنیا و منطقه شدند.

این مسؤول خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان را کاری ارزشمند و عبادی توصیف کرد و گفت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران با سبک زندگی و رفتار خود در جامعه نقش تأثیرگذاری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دارند.

به گزارش فارس، در دیدار مذکور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا به همراه جمعی از کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان از فراهم بشری‌مقدم، اسفندیار منصوری و هیبت‌الله عبادی جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار و از آنها تجلیل کردند.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غربی‌ترین نقطه از گیلان قرار دارد و 160 شهید، 614 جانباز و 71 آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi