شناسه خبر : 49114
شنبه 13 شهريور 1395 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کیانوش رستمی قهرمان المپیک 2016 ریو، «خادم الشهداء» شد

اتفاق بزرگی در المپیک 2016ریو رقم خورد و ورزشکاران غیرتمند ایرانی در قله افتخار ایستادند و سرود غرورآفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سمع و نظر جهانیان رساندند. این پهلوانان کسانی نبودند جز کیانوش رستمی از خطه پهلوان پرور و شهید پرور کرمانشاه و سهراب مرادی از استان شهید پرور اصفهان.

کیانوش رحمتی پس از غلبه بر پولاد سرد و ایستادن در سکوی اول المپیک مدال خوش رنگ طلای خود را به شهیدان مدافع حرم تقدیم کرد . بامداد امروز سی ام مرداد ما 1395 سرتیپ جانباز عباس طایفه رئیس انجمن خادمان شهدای حرم در فرودگاه امام (ره ) به منظور استقبال از قهرمانان پرافتخار تیم وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران حاضر شد.

ایشان به نیابت از خانوداه های شهدای مدافع حرم نایب قهرمانی تیم وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران را در المپیک 2016 ریو را به رئیس فدراسیون ، مربیان و ورزشکاران تبریک گفت.

بویژه از کیانوش رستمی به جهت رفتار پهلوانانه تقدیر و تشکر کرد و از طرف انجمن خادمان شهدای حرم کیانوش رستمی را بعنوان عضو افتخاری و رئیس کارگروه خادمان ورزشکار پذیرفت و ردای پرافتخار خادم الشهدایی را به ایشان اهدا کرد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi