شناسه خبر : 49124
شنبه 13 شهريور 1395 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدرت و ثروت جای همه چیز را گرفت

همرزم- ای وای از آن همه ایثار واقعا کسی که نبوده و با چشمان خودش ندیده محال است که باور کند ولی بخدا همش واقعیت دارد. ما بارها این ایثارگری ها و رشادت ها و شهادت ها رو دیدیم.

بارها و بارها ولی هنوز کفن آن عزیزان خشک نشده همه چیز با قدرت و ثروت عوض شد. دیگر بعید می دانم که فرمانده گردانی باشد که اول خودش وارد میدان مین بشود بعد زیر دستانش. آن روزها هر غریبه ای وارد تیپ و لشکری می شد محال بود که بتواند تشخیص بدهد که چه کسی فرمانده تیپ و یا لشکر است ، همه یکدست مثل هم چه بسیجی چه سپاهی تنها فرقش این بود که شب عملیات فرمانده زودتر از رزمنده ها به خط دشمن میزد.

حق ماموریت یه بسیجی با یه پاسدار وظیفه و فرمانده 2500 توان تا 2700 تومان بود نه درجه ایی و نه حقوق بیشتری ، همه یکرنگ و یکدل هشت سال با دست خالی ماشین جنگی صدام و 42 ارتش قدرتمند دنیا را زمین گیر و نابود کردند.

واقعیتی که در حال حاضر با بد عمل کردن بعضی ها بیشتر برای جوان ها مثل افسانه و قصه می ماند باز هم عرض می کنم که متاسفانه قدرت و ثروت دارد جایگزین آن همه ایثار و ایثارگر می شود و حالا که روز بروز جلوتر می رویم بیشتر دلتنگ کارهای شهیدان سرافرازمون می شویم . روحشان تا ابد شاد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام درست است برادر
اما خوب بود ملت این راباور می کرد و تعریف می‌کرد! باز افسوس که تحریف شد تا تعریف.؟
چرا؟
شهید کاوه این سردار گمنام ماند اگر سریال درست می کردند جوانان ما بجای افسلنه دروغ جومونگ داستان راست کاوه را می دیدند. چرا؟
ما ایثارگران را بدهکار کردند؟ چرا؟
گمنامیم برادر
سلام ، یک همرزم و همدل و همزبان میتواند تمام غمها و خستگیها و دشواریهای حضور دشمنان اسلام و مسلمین را در پستهای حساس کشور تبدیل به سنگری مستحکم نماید. هر روز از این باغ بری میرسد تا دردهای مردم را با زبان ایثار با سنگ صبور عزیزمان درمیان بگذاریم.
در بحرانهای زندگی یا حوادث غیر مترقبه آنوقت که هر انسان تنها و دردمند دچار خسارات غیر قابل جبران میشود یا توانایی جبران خسارت را ندارد نیاز به بیمه دارد تا از حمایت لازم برخوردار شود. بیمه آخرین نقطه امید هر انسان در حوادث و بحران است لذا چنانچه بیمه نیز با انواع ترفندها و زد و بندهای مالی و سیاسی از انجام وظیفه حساس و خطیر امتناع کند یعنی هیچگونه حفاظ و مانعی در پرتگاههای زندگی وجود ندارد و هر لحظه امکان سقوط و نابودی زندگی وجود دارد.
از بیمه بنیاد هیچ نگوییم که بی اعتناعی نمایندگان مجلس به تحقیق و تفحص و شکایات و اعتراضات گسترده ایثارگران محترم از نحوه مدیریت بنیاد علیرغم بودجه های دهها هزار میلیارد تومنی بغیر از درآمدهای تجارت و بنگاههای اقتصادی مصداق عینی و عملی شکست سنگین مدیریت خدمت رسانی به ایثارگران معزز است.
اما بیمه درمان نیروهای مسلح تک خال بی اعتمادی و نابودی ایثار بین نیروهای مسلح است که قرار است در مقابل یورش و تهاجم دشمنان ایستادگی کند لیکن برخی مدیران موجود در بیمه درمان نیروهای مسلح با ترفندهای ظالمانه و ناقض حقوق طرفهای بیمه همچنین ضدیت با سیاستهای کلی ابلاغی مقام معظم رهبری آخرین سنگر نیروهای مسلح را به نابودی کشانده است.
بهانه های ظالمانه برای عدم بازپرداخت هزینه های درمان طرف قراردادهای بیمه درمان نیروهای مسلح با روح بیمه که خسارت دیده را از پرداخت هرگونه پول بی نیاز میکند در تناقض و تضاد آشکار است بطوریکه در حال حاضر میگویند شخص خسارت دیده تمام هزینه های درمان و بیمارستان و لوازم پزشکی را پرداخت نماید سپس فاکتورهای نهایی را به اداره بیمه تحویل نماید تا حداقل پس از دو ماه در صورت تایید و قبول و عبور از موانع ترفندهای ظالمانه اداره بیمه که در حال حاضر برگشت هزینه به صفر نزدیک شده اقدام گردد.
در نمونه عینی موجود در اداره بیمه درمان نیروهای مسلح مشهد کلیه هزینه ها از جمله هزینه بیمارستان و خرید پلاتین بطور کامل توسط بیمار پرداخت شده اما پس از تحویل فاکتورهای معتبر و مورد تایید اتاق عمل و بیمارستان و جراح و کارشناس بیمه متاسفانه میگویند از حدود هفت میلیون تومن هزینه انجام شده توسط بیمار فقط یکصد و هفتاد هزار تومن مورد قبول بیمه است زیرا بیمار از شرکت تولید کننده پلاتین ایرانی خرید کرده در صورتی که میبایست از شرکت آمریکایی و فرانسوی طرف اداره بیمه نیروهای مسلح خرید کند تا طبق فاکتورها کلیه هزینه های انجام شده مسترد گردد. این ترفندی ظالمانه و هدف دار بر علیه نیروهای مسلح و خانواده محترم ایشان است.
چه کسانی تلاش میکنند فرهنگ ایثار و شهادت و اعتقاد و اعتماد نیروهای مسلح مدافع دین و میهن و ناموس کشور را نابود کنند تا دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین به راحتی بتوانند موفق به شکست انقلاب و جمهوری اسلامی شوند؟
آیا هزینه های فاکتورهای پرداخت نشده بیماران که در حساب بیمه درمان نیروهای مسلح جمع میشوند در پاداش آخر سال مدیران بیمه نقش دارند؟ بلی درصدی از پولهای جمع شده در حساب بیمه درمان که در واقع حق بیمار بوده و با ترفند پرداخت نشده طی پاداش آخر سال در وجه مدیران بیمه واریز میگردد که این روزها بعنوان فیشهای نجومی شهرت دارند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi