شناسه خبر : 49127
شنبه 13 شهريور 1395 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشارمجموعه وصایای شهدای قزوین

طی دولت تدبیر و امید، مجموعه‌ وصیت‌نامه‌های شهدای استان قزوین پس از بررسی، بازنویسی و تدوین در قالب 4 جلد کتاب نفیس منتشر شد.
از مجموعه‌‌ی سه هزار شهید استان قزوین، یک هزار و 300 شهید دارای وصیت‌نامه‌هایی بودند که نکات اجتماعی و توصیه‌های عمومی در آنها وجود داشت، لذا این وصیت‌نامه‌ها پس از بازنگری و احصای مطالب اجتماعی و عمومی آن، تدوین و برای استفاده آن منتشر شد.
از ویژگی‌های این کتاب حذف مطالب تکراری و غیر قابل استفاده در زمان حال می‌باشد که تلاش شده مطالب منتشره برای نسل‌های کنونی و آینده نیز قابل استفاده باشد.
با انتشار این مجموعه‌ی نفیس هنرمندان و فرهیختگان می‌توانند با استفاده از مطالب منتشره نسبت به تولید فرآورده‌های فرهنگی و هنری اقدام کنند.
انتخاب عنوان فار به عنوان نور در تاریکی که هدایت‌کننده گم‌شدگان است، از ویژگی این مجموعه است ضمن اینکه مجموعه‌ی چهار جلدی فار جهت استفاده عموم مردم در کتابخانه‌های استان قزوین قابل دسترس است.
مجموعه‌ فار که در شمارگان دو هزار جلد منتشر شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در قالب دیدار با خانواده شهدا به خانواده‌هایی که شهدای آنان دارای وصایا می‌باشند، اهدا شده است.
کار تدوین و آماده‌سازی چهارمین جلد این مجموعه به پایان رسیده در ماه جاری منتشر خواهد شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi