شناسه خبر : 49155
یکشنبه 14 شهريور 1395 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۱۷ شهریور؛ دیدار خانواده شهدای منا با رهبر انقلاب


فاش نیوز - نشست خبری اعلام برنامه‌های ستاد بزرگداشت شهدای منا پیش از ظهر شنبه 13 شهریورماه با حضور سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، و جمعی از اصحاب رسانه در سالن شهید رسول‌زاده برگزار شد

سردار انصاری ضمن تبریک روز اول ذی الحجه الحرام گفت: یاد و خاطره همه شهدای عزیز انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای منا و همچنین یاد شهدای عزیز رسانه را که در حادثه منا به شهادت رسیده‌اند، گرامی می‌داریم. شهید سیدحمیدرضا حسینی و شهید میرزاده از رسانه کشور و سازمان صدا و سیما در این حادثه جان به جان آفرین تسلیم کردند و به شهادت رسیدند.

 

دیدار خانواده شهدای منا با رهبر معظم انقلاب

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به دو درخواست خانواده‌های شهدای منا اشاره کرد و گفت: این خانواده‌ها در طول یک سال گذشته دو درخواست داشتند که یکی از‌ آنها دفن پیکر مطهر شهدا در گلزار شهدا و دیگری دیدار با رهبر معظم انقلاب بود. برنامه دیدار خانواده‌های شهدای منا با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه 17 شهریورماه خواهد بود.

 

تحت پوشش قرار گرفتن خانواده شهدای منا در سامانه بنیاد شهید

سردار انصاری در پاسخ به سوال دیگری درخصوص تحت پوشش قرار گرفتن شهدای منا در بنیاد شهید، گفت: تمامی شهدای منا به عنوان شهید منا محسوب می‌شوند و مشخصات آنها در سیستم سجایای بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان شهید ثبت و خدمات آغاز شده است.

این حادثه در دوم مهرماه اتفاق افتاد و پنجم مهرماه مقام معظم رهبری فرمودند که دفن پیکر انها در گلزار شهدا کار شایسته‌ای است که بین بنیاد شهید و حج و زیارت توافق نامه‌ای تنظیم شد و خدماتی که باید به این عزیزان داده شود شروع شد و تا به امروز نزدیک به 20 نوع خدمات را به این خانواده‌ها ارائه داده‌ایم. همچنین کارت بیمه سلامت مثل بقیه شهدای عزیز در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفته است. کارت ایثارگری در اختیار همسران و فرزندان شهدای منا قرار گرفته است. همچنین هزینه بیمه را سازمان حج و زیارت تقبل کرده است.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi