شناسه خبر : 49168
یکشنبه 14 شهريور 1395 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز زندگی مشترک در کنار مزار پدر

این آیین همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) عصر دیروز (شنبه) در گلزار شهدای شهر پاریز با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.
ائمه جمعه سیرجان و پاریز خطبه عقد علی اکبر الله دادی و خانم راضیه الله دادی را قرائت کردند و مراسم در نهایت سادگی و همراه با مولودی خوانی مداحان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای مدافع حرم برگزار شد.
فرزند شهید الله دادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، استمداد از روح شهدا و ترویج ازدواج آسان را از اهداف خود برای برپایی این آیین عنوان کرد و گفت: در زندگی دینی و با استمداد از شهدا زندگی خوشبختی رقم می خورد و عاقبت به خیری دارد.
علی اکبر الله دادی افزود: بهتر است خانواده وارد انتخاب همسر شوند تا امتیاز خوب رقم بخورد و اگر ائمه در زندگی الگو باشند، فرزندان هم خوب و سرباز اسلام می شوند و اگر در ازدواج و اول زندگی با گناه رقم بخورد این زندگی نتیجه خوبی ندارد و روی سعادت ندارد.
همسر وی نیز ازدواج آسان را توصیه کرد و گفت: احساس می کنم عموی شهیدم، کنارم است و باید با سادگی و مهریه کم زندگی را شروع کرد تا خوشبخت شد. 
امام جمعه پاریز هم در حاشیه این آیین گفت: امسال چندین ازدواج به روش آسان و با هزینه کم برگزار شده که بیشتر آنها کنار قبور شهدا و با استمداد از آنان بوده است.
حجت الاسلام محمد کرمانی افزود: مردم نیز در این زمینه همکاری دارند و در امر مهم ازدواج آسان پیشقدم هستند.
شهید محمدعلی الله دادی اواخر دی ماه سال 1393 در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در زادگاهش شهر پاریز از توابع شهرستان سیرجان به خاک سپرده شد. 
مرکز شهرستان سیرجان در 175 کیلومتری غرب کرمان است.
منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi