شناسه خبر : 49178
یکشنبه 14 شهريور 1395 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساماندهی 369 گلزار شهید در قزوین‌

محمدرضا علی‌اکبربیک اظهار کرد: ساماندهی، حفظ و نگهداری گلزارهای شهدا از مهم‌ترین راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است به همین دلیل محافظت گلزارها از اهمیت بسزایی برخوردار است.
 
وی افزود: ازآنجایی‌که مهم‌ترین رسالت بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است نگهداری گلزار شهدا به‌عنوان یک عنصر معنوی در ترویج این فرهنگ است، فرهنگی که باید آن را حفظ و به آیندگان انتقال داد.
 
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: ساماندهی 369 گلزار شهدای استان قزوین از دولت‌های گذشته در دستور کار بنیاد استان بوده و یک‌بار همه گلزارها بازسازی‌شده ‌است.
 
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه گلزارهای شهدا طبق تفاهم‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با وزارت کشور، بعد از ساماندهی تحویل بخشداری، دهیاری و شهرداری می‌شوند، 90 درصد این گلزارها تحویل داده‌شده است. سال‌های زیادی از بازسازی و ساماندهی گلزارهای شهدا گذشته است به همین دلیل برخی از مزارهای شهدا نیاز به بازسازی مجدد دارند که این کار با هماهنگی بخشداری و دهیاری انجام می‌شود. همچنین اگر سنگ‌های مزارهای شهدا مخدوش شده باشند با اولویت و با نظر خانواده‌های شهدا و ایثارگران تعویض می‌شوند.
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi