شناسه خبر : 49186
یکشنبه 14 شهريور 1395 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جذب فرزندان شهدا و ایثارگران در شهرک‌های صنعتی سمنان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از امضاء یک تفاهم‌نامه بین شرکت شهرک‌های صنعتی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در راستای حمایت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.

محمدرضا صادقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهم‌نامه 14 شهریورماه امضاء و طی آن صنعت استان سمنان به‌عنوان اولین استان در راستای تکریم از خانواده بزرگ ایثارگران گام برخواهد داشت.
 
وی ادامه داد: بر اساس مفاد این تفاهمنامه، واحدهای صنعتی که با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران مبادرت به جذب فرزندان ایثارگر اعم از فرزندان شهید، جانباز و یا آزاده به عنوان نیروی کار کنند برای مدتی مشخص از تامین75 درصد دستمزد و حقوق این افراد از سوی بنیاد شهید این استان بهره‌مند می‌شوند.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان افزود: امضاء این تفاهم‌نامه در راستای موافقت مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای نخستین‌بار در سطح کشور و در سمنان اجرایی می‌شود.
 
 
صادقی گفت‌: با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه دریافت تسهیلات و امکانات قانونی دیگری نظیر پرداخت حق بیمه نیروی کار جذب شده و خدمات فرهنگی و اجتماعی ویژه دیگری از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز امکان‌پذیر خواهدبود.
 
 
وی اظهارامیدواری کرد: شرکت شهرک‌های این استان با توجه به نهایی شدن این تفاهم‌نامه بتواند دین خود را به خانواده بزرگوار شهدا و ایثار گران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در آستانه هفته دفاع مقدس ادا کند.
 
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi