شناسه خبر : 49212
دوشنبه 15 شهريور 1395 , 09:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بنیادشهید

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از از عدم اجرای قوانین مربوط به ایثارگران از سوی بنیاد شهید به بهانه بار مالی و کمبود اعتبارات انتقاد کرد.

فاش نیوز - سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قوانین مربوط به ایثارگران از سوی بنیاد شهید به بهانه بار مالی و کمبود اعتبارات انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، جلیل مختار نماینده مردم آبادان با بیان مطالب فوق گفت: نباید به بهانه بحث بار مالی ، جلوی برخی از مصوبات که مورد نیاز قشر ایثارگران است گرفته شود و من واقعاً متأسفم که بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهانه بار مالی از ارائه خدمات به این عزیزان خودداری می کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: جانبازان بزرگترین و بهترین ثروت ملی کشور هستند که با ایثارگری خود، نظام را در برابر دشمنان بیمه کردند.

 جلیل مختار، که خود از خانواده بزرگ ایثارگران است، گفت: پدر بنده هم ایثارگر و هم جانباز است و دارای مجروحیت شیمیایی است و می بینیم که چه سختی هایی را تحمل می کند.

وی افزود: به عنوان نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی، این آمادگی را دارم که هر نوع حمایت لازم در کمیسیون و صحن مجلس از ایثارگران را به عمل آورم.

نماینده مجلس دهم با اشاره به برخی مصوبات دولت و مجلس درباره ایثارگران اظهار داشت: نباید به بهانه بحث بار مالی، جلوی برخی از مصوبات که مورد نیاز قشر ایثارگران است گرفته شود و من واقعاً متأسفم که بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهانه بار مالی از ارائه خدمات به این عزیزان خودداری می کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر در مصوبات آینده ایثارگران، دولت بخواهد موضوع بار مالی را مطرح کند، به عنوان یک نماینده، منتقد آن خواهم بود.

جلیل مختار با بیان اینکه امنیت و ایستادگی کشور در گرو جانفشانی این قشر عزیز بوده و هست تصریح کرد: آنها در دوران سخت جنگ هشت ساله جان خود را نثار اسلام و کشور کردند و امروز نباید این موضوع معامله مال با جان باشد و این در شان نظام و کشور نیست.

سخنگوی کمیسون اجتماعی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر نوع مصوبه ای که برای ایثارگران لازم باشد را با آمادگی کامل به تصویب خواهند رساند و از آن حمایت خواهند کرد.

نماینده استان خوزستان در خانه ملت در پایان خاطرنشان کرد: جانبازان فاتحان 8 سال دفاع مقدس هستند و در نتیجه فداکاری و حضور آنها در آن دوران سخت بود که اکنون کشور بدون اتکا به شرق و غرب به سوی پیشرفت و توسعه اقتصادی گام برمی دارد.

اینستاگرام
درود بر شرف كساني كه حامي خانواده شهدا جانبازان و ايثارگران هستند.
خیلی از چیزها مثل جذب هیات علمی که بار مالی ندارد ولی اجرا نمی کنند.
تا مدیر باحقوق میلیونی هست
طبیعیه که دولت پول نداره
یعنی پولی باقی نمی مونه...
برادرنماینده ضمن تشکرازشما لطف کنیدازمحاکمه قریب الوقوع جانبازان زیر ۲۵ درصد به اتهام جانباز بودن ، جلوگیری نمایید تسهیلات واجرای مصوبات پیشکش !!!!!!!!!!!!!!!! بای ذنب قتلت .....................
خدا قوت.نماینده مردم شریف خون گرم آبادان قهرمان.
با تشکر من یک جانباز هستم من در جبعه بر اثر موج و ترکش دندان هایم را از دست دادم چرا بیمه بابت دندان وعینک هزینه ای پراخت نمیکند لطفا پیگیری کنید
سلام وتشکر ازبرادرمختار. طرح تلفیقی. طرح کف درصد جانبازان شیمیایی واعصاب وروان وووو تاکنون درمجلس بینتیجه مانده لطف بفرمایید برای زیر 25درصدها فکری کنید.
جانبازبرادرسه شهیددفاع ازحق دفاع درمقابل بی عدالتی وظیفه شرعی است باسپاس ازنماینده ابادان ومشاوروزیرکشوردراموایثارکران
سلام خدا قوت بچه ابادان محکم از بچه های جنگ دفاع کن که جلو بچه هاشون تحقیر نشن
درود به شرفت
با سلام لطفا به مسولین بفرماید ماکه عمری دیگر ندایم ولی این راهش نبودکه شما باماکردید همیکه به حقوق خودشان رسیدن مارا ول کردن به عمان خدا
موضوع اینه که بنیاد زیر نظر رئیس جمهور محترم اداره میشه و بنیاد به هیچوجه نمیاد لایحه ای در حمایت از ایثارگران به مجلس ارائه بدهد و این مجلس و کمسیون ایثارگران مجلس است که باید کاستیها را شناسایی و در قالب طرح تقدیم صحن علنی مجلس کنند آقای مختار میتوانند مستقیم خود از مجلس اقدام کند بدون اینکه نیاز به تهدید دولت باشد ولی به قول glam در کارتون گالیور که همیشه میگفت «من میدونم موفق نمیشیم» حتی با ارائه طرح هم نمیگذارند ایثارگران سامان بگیرند و دسیسه همچنان باقیست....
درودبرشرف ووجدان هرکسی درهرپست ومقامی که به فکرایسارگران هست ده ساله کمک معیشت بگیرسپا هستم از150 تومان تاالان 440 تومن میگیرم بخداقسم دیگراینقدرشرمندگی کشیدیم پیش زن بچه بااین مبلغ مردم باور نمیکنند فکرمیکند که دروغ میگویم چرافقط برای مابارمالی داره اعتبارنیست ا دست راستم قعط اعصاب شده جعفت پاهام مشکل داره وقتی سرسفره میشنم به علت دردپاهام خودم خجالت میکشم
سلام.نماینده محترم آبادان ونمایندگان خانه ملت سوالی داشتم که حین حقیقت وراستی تقدیم میکنم..اکثرماها ازمرز50سال سن ماگذشته وتقریباپیروفرسوده شدیم واگرتلاشی هم کردیم بخاطرعزیزان مابودوبه والله قسم جزاین نیست.به قول یک مدیرکه گفت تاریخ مصرف شماگذشته وماهم ازاین دنیاخیری ندیدیم.تلاش مابخاطرآبرویمان بودکه سعی خودمان راکردیم ولی افسوس نشد.نماینده محترم رشادتهاوزحمتهای کشیده وگذاشتن جوانی درراه دفاع ازانقلاب ونظام وجان فشانی هابماندفردای قیامت وباخدا.سوال بنده این است جواب اینهمه بی توجه ای واهانت وبی حرمتی وکم لطفی وبلکه دربعضی مواقع حتی نامردی وهزاران ذهنیت وفشارهای روحی واسترس ودردهای ناحق درحق ماازسوی برخی مدیروافرادی که مارانمیشناسندوازجنگ وترورودرگیریهای انقلاب ورشادتهابدروندباکیست؟؟؟جواب اینهمه ذهنیت هاونگرانیهاوایجادبدبینی وبین ایثارگران باکیست.؟؟؟امیدوارم دراین خصوص نماینده محترم ویانمایندگان دیگرمحترم خانه ملت جوابی منطقی ودرست به مابدهند.انشاءالله.بادرودوتشکرازهمه شماوسلامتی تمام جانبازان گرانقدروباتشکرازفاش نیوز.
سلام.نماینده محترم آبادان ونمایندگان خانه ملت سوالی داشتم که حین حقیقت وراستی تقدیم میکنم..اکثرماها ازمرز50سال سن ماگذشته وتقریباپیروفرسوده شدیم واگرتلاشی هم کردیم بخاطرعزیزان مابودوبه والله قسم جزاین نیست.به قول یک مدیرکه گفت تاریخ مصرف شماگذشته وماهم ازاین دنیاخیری ندیدیم.تلاش مابخاطرآبرویمان بودکه سعی خودمان راکردیم ولی افسوس نشد.نماینده محترم رشادتهاوزحمتهای کشیده وگذاشتن جوانی درراه دفاع ازانقلاب ونظام وجان فشانی هابماندفردای قیامت وباخدا.سوال بنده این است جواب اینهمه بی توجه ای واهانت وبی حرمتی وکم لطفی وبلکه دربعضی مواقع حتی نامردی وهزاران ذهنیت وفشارهای روحی واسترس ودردهای ناحق درحق ماازسوی برخی مدیروافرادی که مارانمیشناسندوازجنگ وترورودرگیریهای انقلاب ورشادتهابدروندباکیست؟؟؟جواب اینهمه ذهنیت هاونگرانیهاوایجادبدبینی وبین ایثارگران باکیست.؟؟؟امیدوارم دراین خصوص نماینده محترم ویانمایندگان دیگرمحترم خانه ملت جوابی منطقی ودرست به مابدهند.انشاءالله.بادرودوتشکرازهمه شماوسلامتی تمام جانبازان گرانقدروباتشکرازفاش نیوز.مهربان.
درود بر شرافتت برو جلو ما هم باهاتيم هر موقعه خواستي هر موقعه گفتي بگير حق اين ها را
قابل توجه سخنگوی محترم. هرانچه می دانی نگو.هرانچه می توانی انجام بده. اقای نماینده محترم بخداوندی خدا قسم از ته دل نمیگی اگر از ته دل یگی یک نفرهم میتونه کاری بکنه چطور که اقای مدرس تونست واقای دکتر مصدق تونست واقای دکتر بهشتی تونست بس میشه یک نفره هم جلو رفت اما این حرفها برای ایثارگران عادی عادی هست هر کس میخواهد بیشتر دیده شود پاهایش را روی شونه ایثارگران میزارد
سلام خسته نباشید ول بااین حرفها مشکل جانباز حل نمی شود این ماده 38 شامل همه جانبازان نمشود به بهانیه شماها در جای دیگر بیمه واریز می کنید پس حقوق دریافت می کنید ایا بین جانبازان ارتش وبسیجی باید قرقی باشد چرا ارتشجانبازانی چای دیگر حقوق دریافت میکنند کاری ندارد ولی برای بسیجیان فقط یک جا مرغ بسیجی فقط یک پا دارد امیدوارم که نماینده یک نظری کند
دوست من سرباز ارتش بود و ۶۵ درصد من سال ۷۰ در حدود ۸ هزار تومان دریافتی داشتم ایشان ۶۵ هزار تومان از ارتش طبق قانون پرداخت حقوق به سربازان ارتش همچون نیروی کادری دریافتی داشتند و آن زمان حقوق یک کارمند ۱۰ هزار تومان بود و دوست ما صاحب خانه و مغازه و زندگی شد در مدت کوتاهی که چنین دریافت بالایی از ارتش داشت حالا چطور دوستان ارتشی میگن وضع جانبازان بسیجی بهتر از ما هست نمیدونم دیگه چی بگم در اصل قانون ماده ۳۸ که از پارسال اعمال میشود همان ماده قانونی ارتش را که از سال ۶۵ تصویب شده بود به قانون سپاه اضافه کردند تا ما بسیجیان هم همچون سربازان ارتش حقوق بگیریم از یگان اعظامی که سپاه بوده است گ چیز اضافه نبوده فقط میخواستند بسیجیان مثل نیروی کادر ارتش و سپاه و سرباز ارتش حقوق دریافت کند و میبینید که بنده ۳۰ سال معوق داشتم و پرداخت نمیکنن! ما بسیجیان خیلی اذیت شدیم درسته خودمون بدون اینکه کسی از ما بخواد تکلیفمان رو خود انجام دادیم ولی دولت حقمان را نداد و باز صبوری پیشه کردیم ولی الان وقت آن رسیده دولت رزمندگان و کلا ایثارگران را در اولویت قرار دهد و رسیدگی کامل کند.
سلام.یه خواهش دوستان ما در این خبر گزاری یه لطفی کنن با رئیس اداره امور ابثارگران سپاه .یا رئیس صندوق ایثارگران ساتا یک مصاحبه ای انجام بدن که چرا ما جانبازان معسر حقوقمون نه اینکه زیاد نشد بلکه از 670 هزار تومن به 450 هزارتومن رسیده.درحالی که حداقل حقوق مصوب مجلس 900 هزارتومنه. بعداز یازده سال هیچ مسئولی پاسخگوی ما نیست وهمه اظهار بی اطلاعی می کنند.
باسلام عزیزان تا زمانیکه مسوولین بنیاد وایثارگران را دولت انتخاب میکند همین حالمان است مگر مسوولین بنیاد را از جانبازان انتخاب کنند و خود جانبازان رای بدهند انتخابات آزاد با کل رای ایثارگران واسلام
دوستان من سرباز ارتش بودم از همان اپتداازبنیاد حقوق گرفتم واصلاسراغ ارتش نرفتم درضمن چراماده۳۸برای بسیج اجرا کردن برای وظیفه هااجرانمی شود تازه میگن اگر اجراشود۵۰الا۶۰هزارتومان برای وظیفه هازیادمی شود.چراتااین حدتبعیض قائل می شوندوبین ایثارگران اختلاف می اندازند بخدا بدبخترین افشار جانبازان هستند مسئولان جانبازان رادرفقرکامل نگاه داشته اند چرا جانبازان رارنج می دهند باحقوق یک ودویست که چهارصدتومانش بابت صندوق وقسط کم می کنندچطوربایدزندگی بکنیم....
درود بر پدر جانباز و بزرگواري که فرزندي چون شما را تحويل اين جامعه داده است و سلام به شما جناب اقاي مختار که بفکر جانبازان زير 25 درصد هستيد .... سربلند و موفق باشيد....
خواب بودم اشر عشق تو بيدارم كرد
جناب مختار سلام به پیشگاه شما و افراد دلسوز به جانبازان و ایثارگران
مگر این همکاران شما در مجلس نبودند که اخیرا امتیازات تصویب شده برای جانبازان زیر 25درصد را حذف کردند؟ به قول برادر جانباز شیمیایی ده درصد که در همین صفحه اعلام نظر فرمودند لطف کنید ما را حمایت کنید که جانبازان زیر 25 درصد را مجازات نکنند.
دمت گرم ككا چرا ماده 38 و 39 اجرا نشده براي جانبازان زير 25 درصد ما انتظار داريم شما واقعا دغاع كنيد
برادر گرامی جناب آقای جلیل مختار ضمن تشکر از شما بخاطر حمایت از ایثارگران باید به اطلاع برسانم که اجرا نشدن قوانین ایثار گری مختص نهادهای دولتی نیست ودر شرکتهایی هم که در اصل 44 واگذار شده مثل بانکها(ملت -تجارت و...)وشرکت مخابرات ایران هم با وجود صراحت قانون (ماده66 قانون الحاق برخی مواد....) اجرا نمیشود مطلب دیگر اینکه هجا سخن از ایثارگر به میان می اید فقط از جانبازان صحبت میشود ما ضمن احترام به جانبازان عزیر تقاضا داریم فرزندان شهید ورزمندگان را نیز از قلم نیندازید
به نظر بنده مشکل اساسی ان است که ایثارگران هیچ متولی دل سوزی ندارند وبنیاد شهید وکمیسیون ماده 16 نیز که به ظاهر جهت پیگری حق وحقوق ایثار گران است خود از همه بیشتر چوب لای چرخ گذار ایثارگران است خداوند به خدمت کنندگان به خلق جزای خیر عطا فرماید
سلام دورودبربشما ای نمایندسجاع من خوشحالم بازهم نمایند شجاع ودل سوزداریم تشکرمی کنم ازشما 4456
سلام دوستان عزیزم جانبازان و رزمندگان معزز اگر واقعا دنبال حق هستید به کمسیون اصل 90 مجلس و دیوان عدالت شکایت کنید در غیر این صورت آب در هاون کوبیدن است . ..جانبازان عزیز زیر 25 درصد که فاقد شغل و درآمد و بیکار هستید سال قبل طبق بنده ه تبصره 15 قانون بودجه سال 94 و هم امسال طبق جدول 7 ردیف 131600 تبصره 30 قانون بودجه سال 95 بنیاد مکلف است حداقل پرداختی به کارمندان دولت مبلغ 900 هزار تومن را پرداخت کند . چون ما و شما در گوش فیل خوابیدیم بنیاد هم کار شکنی می کند پس بپاخیزند و احقاق حق کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi