شناسه خبر : 49245
دوشنبه 15 شهريور 1395 , 16:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به بهانه کمبود بودجه!

محسن ناطق-  باز هم وعده های پوچ که از ابتدا حول تبلیغات دولت میچرخد اما همانطور که نماینده محترم مجلس بیان کردند طی 10 دوره مجلس هنوز نتوانستند قوانین خدمت به ایثارگران را بطور کامل اجرایی کنند. نماینده محترم ولی فقیه و رییس محترم بنیاد با شجاعت گفته 70 درصد از قوانین اجرا می گردند آقای نوبخت میگوید نقدینگی کشور بیش از هزار تریلیون تومان است لذا ادعای کمبود بودجه و بار مالی و غیره فقط مربوط به اعتقادات سکولاریستی مسئولان ارشد دولت است.

 از سوی دیگر هر قانونی در مجلس تصویب شود به بنیاد ارجاع می گردد تا آیین نامه اجرایی توسط بنیاد تهیه شود آنجا نیز مسئولان بنیاد با در دست داشتن آمار ایثارگران طوری برنامه ریزی میکنند که هیچیک از ایثارگران مشمول تسهیلات و خدمت رسانی نشوند. کمبود بودجه با توجه به بودجه ده هزار میلیارد تومانی بنیاد بعلاوه درآمدهای تجاری و بنگاههای اقتصادی زیر مجموعه آن هنگامی که هیچیک از بودجه های تخصیصی و تسهیلات به ایثارگران نمیرسند چه معنی دارد؟

 از قدیم گفتند یک جو کردار بهتر از هفتاد من حرف است بنابراین اگر مسئولان پس از ده ها سال متوجه ظلم به ایثارگران شدند بهتر است بدون سر و صدا وظایف مغفول و ظلمهای دهها ساله را جبران کنند زیرا بزودی وقت پاسخگویی فرا میرسد ، آنجا محکمه حق است و هیچگونه ایثاری از ایثارگران و بهانه و عذری پذیرفته نخواهد شد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام
فقط و فقط بعضی از مسئولین یک ریز دزدی کمتر کنند و فقط فکر بچه و داماد خودشان نباشند مملکت گلستان میشود و هیچ کمبود بودجه ای نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi