شناسه خبر : 49274
سه شنبه 16 شهريور 1395 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«محمد» در وصیتنامه‌اش از شهادت خود خبر داده بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با خانواده شهید مرادی گفت: آنچه از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار برداشت می‌شود، بیانگر روح بلند و اطلاع از شهادت است.

فاش نیوز - فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با خانواده شهید مرادی گفت: آنچه از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار برداشت می‌شود، بیانگر روح بلند و اطلاع از شهادت است.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با خانواده شهید محمد مرادی از شهدای مدافع حرم نزاجا ضمن دلجویی و مورد تفقد قرار دادن فرزندان این شهید بزرگوار در خصوص وی اظهار داشت: آنچه از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار برداشت می‌شود، بیانگر روح بلند و اطلاع از شهادت است؛ چنانکه گویی شهادت به ایشان الهام شده بود.

وی با بیان اینکه ما باید خوشحال باشیم که چنین فرزندانی را تربیت کردیم تا در مسیر ولایت گام بردارند، گفت: شهادت در مسیر دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(س) افتخار بزرگی است؛ که خدا نصیب هر کسی نمی‌کند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi