شناسه خبر : 49331
چهارشنبه 17 شهريور 1395 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین گزارش از وضعیت روحانی جانباز نخاعی

چندروز قبل خبری مبنی بر بستری شدن روحانی جانبازِ نخاعی، دکترعبدالله پورمظاهری در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) را در سایت فاش نیوز داشتیم. در پی آن تصمیم گرفتیم تا هم عیادتی از این برادر جانباز و هم خبری از وضعیت کنونی ایشان برای کاربران داشته باشیم.

فاش نیوز - چند روز قبل خبری مبنی بر بستری شدن روحانی جانبازِ نخاعی، دکترعبدالله پورمظاهری در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) را در سایت فاش نیوز داشتیم. در پی آن تصمیم گرفتیم تا هم عیادتی از این برادر جانباز و هم خبری از وضعیت کنونی ایشان برای کاربران داشته باشیم.

زمانی که به قسمت اطلاعات بیمارستان مراجعه کردیم متوجه شدیم که ایشان در بخش مراقبت های ویژه بستری است و زمان ملاقات نیز تنها به مدت نیم ساعت آن هم تنها از پشت دریچه شیشه ای بخش امکانان پذیر است.

بخش ها طبق معمول مملو از جمعیتی است که برای دیدار بیمارانشان خود را به بیمارستان رسانده اند و در خلال این رفت و آمدهای شتاب زده، پیداکردن  همراه بیماری که او را نمی شناسی یکی از کارهای واقعاً دشوار است.

زودتر از معمول خود را نزدیک بخش مربوطه رساندیم تا شاید بتوانیم همراه ایشان را بیابیم که خدای مهربان چند نفر از بانوانی را که از استان البرز و شورای شهر کرج به عیادت از همکارشان آمده بودند را سر راهمان قرار داد که همسر جانباز پورمظاهری هم درمیانشان بود. ایشان را معرفی کردند.  در همان لحظات اولیه، به واقع  ایشان  را بانویی بسیار صبور، محجوب و مهربان یافتیم که از همان ساعات اولیه بستری شدن همسرش در بیمارستان، از صبح خیلی زود خود را به بالین بیمارش می رساند و تا پاسی از شب را کنار او می گذراند.

همسر و جانبازی که این روزها آرام روی تخت  آرمیده و با دستگاه اکسیژن نفس می کشد.

بستگان زیادی از خانواده برای عیادت آمده اند. در این میان زمانی که می شنوند از "فاش نیوز"  آمده ایم شادمان می شوند.

از پشت قابِ شیشه ایِ اتاقک می دیدیم که آقای پورمظاهری با تنی رنجور و شرایط ناشی از مجروحیت سال های دفاع مقدس، این روزها آرام روی تخت دراز کشیده و آن قدر سِرم، اکسیژن و دستگاه های متعدد به بدنش وصل است که از فاصله دور چهره اش قابل مشاهده نیست!

دوربین را آماده کردیم تا در آخر گزارشم چند تصویر از ایشان داشته باشیم تا لااقل دوستان و عزیزانی که نگران وضعیت این برادر جانباز و همرزم خود هستند، کمی از دل نگرانی بیرون بیایند که البته این کار امکان پذیر نشد و تمام سعی و تلاشمان برای متقاعدکردن خانواده بی نتیجه می ماند!

مسئولان و متصدیان بخش می گفتند از دو هفته گذشته به علت عفونت شدید، مننژیت شده و به کما رفته است که بحمدالله از دیروز بهبودی نسبی حاصل شده و سطح هوشیاری ایشان نسبتا" بالا رفته که این خبر از زبان پرستارش خوشحال کننده و امید بخش بود.

گفتنی است دکتر عبدا... پورمظاهری متولد 1339 صادره از اراک، جانباز هفتاد درصد نخاعی، مدرس حوزه، دانشگاه و مراکز آموزشی و عضو شورای اسلامی شهر کرج می باشد.

در پایان این گزارش از همه ایثارگران و کاربران گرامی "فاش" تقاضا داریم برای سلامتی همه جانبازان نخاعی خصوصاً برادر جانباز دکتر عبدالله پورمظاهری دعا کنند.

یا علی

گزارش: صنوبر محمدی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام علیکم و رحمت الله
گزارش کوتاه و درعین حال گویا و تاثیرگذار. انشاالله این دوست جانبازمان به مناسبت ذالحجه واین ایام خدایی سلامتی و عافیت جسم و جان را بیابد و به جامعه بازگردد تا باز شاهد خدماتش به مردم باشیم.
از خانم صنوبرمحمدی عزیز هم بی نهایت سپاسگزاریم که باقلم رسایش مارادرجریان وضعیت این جانبازگرانقدرقراردادند.
سلام انشا الله خدای متعال ایشان +و همه بیماران گمنام و آشنا را شفا ی عاجل عنایت فرماید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi