شناسه خبر : 49337
چهارشنبه 17 شهريور 1395 , 13:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سه دقیقه برای ویزیتِ اینهمه درد!

به داد رزمنده و ایثارگر برسید که وقت بسیار تنگ است و ما رنجور و ناراضی.

جانباز شیمیایی1 - راستی از آقایان نماینده باید پرسید؛ نظارتی بر اعمال بنیاد میکنند؟ اصلا کمسیون پزشکی بنیاد، با رویه جدیدش چه قصدی دارد، جز بازی با روح و روان خراشیده جانباز و رزمنده؟

تازگی در کمیسیون بنیاد، یک پزشک متخصص داخلی، جانبازی را که مشکلات ریه، ستون فقرات، اعصاب و روان و غیره دارد یکجا می بیند و از متخصصان دیگر خبری نیست. وقتی جانباز به دبیرکمسیون شکایت میکند، به او می گویند درصد شما اضافه شده و دو هفته بعد پیامکی می آید که درصد شما تغییری نکرده!!

در کجا  تصویب شده که دکتر متخصص داخلی، بعد از 27 سال بگوید اعصاب و روان من سالم است و در دانشگاه بنده را به خاطر مشکلات اعصاب و روان اخراج نمایند؟ کجا گفته اند که مشکلات پوست من تغییری نکرده؟ ولی دیگر به هیچ درمانی جواب نمی دهد و یکسره باید با زخم های ناشی از گاز خردل و خارش های آن کنار بیایم؟ کجا گفته که به نامه فوق تخصص ستون فقرات بعد از 12 عمل جراحی نگاهی نیندازند و مدارک بستری وجراحی را نبینند و بگویند سالمی ؟

در کجای قانون گفته اند که  چشمی که نمره اش بالا رفته و یکسره خشک و سوزش و خارش دارد بعد از 27 سال سالم است؟  اگر ما سالمیم، پس درصد مان را صفر کنید و به کمسیون دعوتمان نکنید.

این خجالت دارد این همه مدرک همراهت ببری و به هیچکدام نگاهی نیندازند و کلا در سه دقیقه شما را ویزیت نمایند و آنوقت اقای دکتر عباس پور بگویند: ما همه را به دقت بررسی می کنیم.

کاش در این کمسیونها یک ناظر از طرف وزارت بهداشت و نظام پزشکی باشند و ناظری هم از دفتر رهبری. آیا متخصص داخلی اجازه دارد همه تخصصهای نداشته را یکجا ویزیت نماید؟ ایا ما واقعا خوب شده ایم؟ خودمان دیگر تحمل خودمان را نداریم وای به حانواده ما که از جور بنیاد چه ها که نمی کشند.

تمام جانبازان حاضر در کمسیون از این رویه ناراحت بودند و شاکی و بنیاد راضی راضی و گور ... ناراضی. آقایان نماینده بنیاد به نظارت احتیاج دارند، قوانین فرسوده شان باید تغییر کند. به داد رزمنده و ایثارگر برسید که وقت بسیار تنگ است و ما رنجور و ناراضی.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
3دقیقه؟؟؟؟ اشتباه نفرمائید تصییح گردد به 3ثانیه لطفآ
با سلام...
متاسفانه همینطور است که شما فرمودید...
متاسفانه تنها دکتر داخلی آنها به این صورت است...و الحمدلله بقیه پزشکان با وسواس ویزیت می کنند...
جواب اخرت را چگونه ميدهيم ... هرچند که من اعتقاد دارم همين دنيا جاي انتقام است ...
پس عزيزان پزشک براي خودتان ثواب جمع کنيد ... اين افراد جانشان را کف دستشان گذاشتند براي دين و انقلاب و ملت مجروح شده اند همه از خانواده هاي شما هستند .... پس سعي کنيد مانند يک قهرمان با انها برخورد کنيد.....بگذاريد اين چند روز باقيمانده از عمرشان مشکلات کمتر باشد .... خداوند بچه هايتان را سالم و تندرست زير سايه حضرت ولي عصر (عج)نگه بدارد ....
ای برادر جان .دیگه همه چی تمام شده .هیچکس به فکر جانبازان و رزمندگان نگون بخت نیست .چرا دزدی نکنند .چرا غارتگری نکنند که بیان به قشر غریب رسیدگی کنند .در سازمانی که متعلق شهدا و جانبازان است .به بانکی که باید در خدمت خانواده معظم شهدا و جانبازان باشد دست گیری از ما بی نوایان کنند به فوتبالیستی که مرفه و بی درد است صد میلیارد با سند مجهول و قلابی وام با سود پایین می دهند کجای کار هستید برادرجان . هیچکس .هیچکس به فکر ما نیستند .ما تمام شدیم .همه در سایه ولایت تیشه به ریشه جانبازان و رزمندگان می زنند از اسلام فقط سایه ای بیش نمانده ....اگر به رهبری دست رسی دارید می توانید صدای همه را برسانید والا به درد بی توجهی خواهیم مرد کما اینکه مرگ تدریجی همراهمان هست .
یک جانباز اعصاب روان که بارها بستری وروزانه با قرص های آرامبخش بسیار وشبها با قرصهای خئاب به بستر می رود به غیر از سلامتی شخصی سلامتی اجتماعی وسلامتی زناشویی را هم از دست می دهد حالا خودتا فکر کنید زندگی چقدر درد اآورور هست مرگ را به زندگی ترجیح می دهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi