شناسه خبر : 49349
پنجشنبه 18 شهريور 1395 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اولین یادوراه شهدای منا در اراک

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری اولین یادوراه شهدای منا در اراک با سخنرانی آیت‌الله دری نجف‌آبادی خبر داد. حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: سال گذشته در مناسک حج شاهد حادثه دخراشی بودیم که داغ این رخداد تا ابد بر دل جوامع اسلامی خواهد ماند، ملت ایران هیچ‌گاه بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی عربستان را از یاد نخواهد برد و از تمام امکاناتش برای رساندن فریاد مظلومانه خانواده‌های شهدای منا به گوش جوامع بشری استفاده می‌کند.
وی زنده نگاه داشتن یاد شهدای منا را وظیفه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی خواند و تصریح کرد: استان مرکزی در قالب ستاد بزرگداشت منا برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده که با همکاری اوقاف، تبلیغات و .. اجرایی خواهد کرد.
حجت‌الاسلام هنرمند اضافه کرد: بنیاد شهید استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، حج و زیارت و صدا و سیما در نظر دارد برنامه‌های مختلفی برای اولین سالگرد عروج زائران بیت‌الله‌الحرام در استان برگزار کند.
دبیر ستاد بزرگداشت شهدای منا در استان مرکزی از برگزاری یادواره شهدای منا در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) اراک خبر داد و گفت: این مراسم عصر روز پنج‌شنبه، ۱۸ شهریور ماه با سخنرانی آیت‌الله دری نجف آبادی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام هنرمند د

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi