شناسه خبر : 49357
پنجشنبه 18 شهريور 1395 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اخبار دیروز با امروز چقدر فرق دارد!

جانباز- چند سال پیش مسئله ای فکر مرا به خود مشغول کرده بود. اینکه چرا ایثارگران دلسوخته نام فاش نیوز را برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت برگزیده اند و امروز خبرهای ناگواری به گوش می رسد. آن هم از یک نهاد مقدس که قرار بود مقدس باقی بماند.

 این خبر که پیرزنی تمام دارایی اش را که چند دانه تخم مرغ بوده، در سبد اخلاص گذاشته و به رزمندگان در جبهه اهداء کرده، تصویر دیروز ذهن من است و خدا می داند که چقدر این تصویر را دوست دارم. این رفتار دیروز پیرزن اصالت ایرانی دارد و سرشار از حس خوبی و نیکی است ولی امروز ...

 امروزی که قرار بود ادامه دیروزمان باشد، مستحکم و با صلابت ولی ذهی خیال باطل! خبرهای امروز ایران با خبرهای دیروز ایران فرق می کند! خبرهای امروز ایران خبرهای خوبی نیست! حیف و میل حقوق حقه ایثارگران از یک طرف و به حاشیه راندن آنها از طرف دیگر!

 ایثارگران یکی پس از دیگری رخت رحلت می گزینند و فرزندانی که از آنها بر جای مانده اند، خاطرات خوشی از نوع برخورد مسئولان با یادگاران هشت سال دفاع مقدس در ذهن ندارند! به راستی چرا اینگونه رقم خورد سرنوشت ما؟ چرا عده ای که گمان می رفت فرزندان دلسوزی مملکت هستند و به همین خاطر مسئولیت به آنها سپرده شد تا ادامه دهنده راه باشند، سر از چاه ویل فساد در آوردند و خیانت کردند؟ چرا آن پیرزن را فراموش کردند؟ به راستی ایثارگران کوتاهی کرده اند و تقصیر کارند یا مسئولان مجری قانون یا نمایندگان قانونگذار یا ... ؟

حالا می دانم چرا فاش نیوز فاش نیوز شد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi