شناسه خبر : 49375
شنبه 20 شهريور 1395 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم دعای عرفه با حضور پیکر مطهر شهید گمنام در میبد

سرهنگ فلاح، فرمانده سپاه میبد از برگزاری مراسم دعای عرفه با حضور پیکر مطهر شهید گمنام در میبد خبر داد و گفت: به مناسبت روز عرفه و سالگرد فاجعه تلخ منا استان یزد میزبان ۴ شهید گمنام است که این شهدا صرفا جهت حضور در مراسم دعای عرفه در شهرهای یزد، میبد، مهریزو اردکان مورد استقبال و تشییع قرار می‌گیرند.

وی افزود: این شهید سرافراز دوران دفاع مقدس یکی از ۱۱۰ شهید تازه تفحص شده‌ای است که به‌تازگی به کشور بازگشته‌اند و قرار است در سراسر کشور تشییع شوند.

فلاح در ادامه بیان کرد: مراسم استقبال از شهید گمنام شهرستان میبد صبح روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح از میدان آیت‌الله خامنه‌ای با حضور خانواده شهدا، مردم و مسئولین به داخل شهر انجام می‌شود.

فرمانده سپاه میبد در رابطه با برنامه عصر روز یکشنبه عنوان کرد: مراسم تشییع شهید گمنام ساعت ۱۵ از خیابان ورودی مصلی به داخل مصلی آیت‌الله اعرافی (ره) برگزار می‌شود، همچنین برنامه‌های تلاوت قرآن، قرائت پیام حج امسال رهبر انقلاب، قرائت دعای عرفه از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی در پایان ضمن تشکر از مردم به‌خاطر حضور در مراسم قبلی تشییع پیکر شهدا، از عموم مردم دعوت کرد تا مانند گذشته در این مراسم حضور یابند.

یادآور می‌شود، این شهدا شناسایی نشده‌اند و بعد از مراسم دعا به یزد، سپس به معراج شهدای تهران جهت شناسایی منتقل خواهند شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi