شناسه خبر : 49379
شنبه 20 شهريور 1395 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما امضا نداده ایم

با سلام وعرض ادب به شما آقای قدیانی وتمام دلسوختگان انقلاب اسلامی. من مادر شهید غلامرضا نیکمنش نوجوان بی سر کربلای 4 هستم وشاید باورتان نشود که مادران شهدا همه یا مرده و یا خیلی پیر هستند و آن ها را چه به سیاست و پشت پرده بعضی سیاسیون ولی من یکی از کسانی هستم که هم در خانواده سیاسی و آگاه به انقلاب امام خمینی رشد کرده و هم بادید باز به تمام مسایل داخلی و خارجی کشورم نگاه می کنم و در هر زمینه ای از سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و مسایل روز کشورم چه داخلی و خارجی صاحب نظر هستم اگر حمل بر ادعا و خود بزرگ بینی نکنید با یک مدرک دیپلم از خیلی از سیاسیونی که دکترا و مثلا حقوقدان هستند می توانم حقایق را بهتر درک کنم و خدا را شاهد می گیرم که انگیزه خودستایی و بازارگرمی ندارم چون در سال های 63 سالگی و با وجود داغ نوجوان جایی برای دنیا طلبی ندارد.

خلاصه آقای قدیانی من سال هاست که دلنوشته هایتان را می خوانم و با قلم طنز تلخندتان هم گریه کرده و هم بسیار خندیده ام و تمام کلام تان حرف زبان دل من است و با تمام وجودم درد وجودتان که در قلمتان طراوش می کند را حس می کنم.

من هم بارها در خیلی از سایت هایی که مثلا اصولگرا هستند بسیاری از انتقادات را بیان کرده ام ولی خیلی از آن ها به دلایلی که شجاعت کار روزنامه نگاری که باید پیام را به جامعه رسانده و به آگاهی مخاطب کنند نداشته اند. من به عنوان یک مادر شهید به نمایندگان و رییس مجلس ، روئسا و تمام مسئولین رده بالا هشدار می دهم ما به شما چک سفید امضا نداده ایم که مملکت را ملک شخصی خود بدانید و با قدرتی که خون جگرگوشه هایمان وثروت هایی که از این قدرت بدست آورده اید خود را مصون از هر باز خواست بدانید.

شما در برابر ضررهای ناشی از برجام و دیگر قرار دادهای بدتر از ترکمن چای باید در دادگاه قاطع و شجاع محاکمه شوید تا شاید کمی از زخم هایی را که بر پیکر این کشور وارد کرده و دشمنان قسم خورده ما را جری تر وگستاخ تر کرده و راه را برای جاسوسان بین المللی باز و بعد از خیانتشان آن ها را آزاد کرده اید و کسانی که در پرونده هسته ای در دوره خاتمی مثل ناصری و موسویان و غیره که پرونده دارند در رابطه با برجام به مشورت ولابی گری  گرفته و خسارات سنگینی به کشور وارد کرده اید باید محاکمه شوید.

کسانی باید شما را محاکمه کنند که ولی نعمت این انقلاب هستند و از تهدید و تطمیع و شارلاتانیزم فتنه گران نترسند وحکم امنیتی ودزدی و اغتشاش را به چند سال زندان و بعد با فشار مراکز قدرت دوباره خنثی نکنند وگرنه هیچ امیدی به هیچ ارگانی و شنیدن صدای مظلومی نخواهد بود گفتنی ها بسیار اما افسوس که.

.والسلام.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi