شناسه خبر : 49385
شنبه 20 شهريور 1395 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش راه اندازی دفاتر استانی جمعیت جانبازان برگزار شد

همایش مشترک شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و نمایندگان استان های این این جمعیت دیروز در تهران برگزار شد.

فاش نیوز -  همایش مشترک شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و نمایندگان استان های این این جمعیت دیروز در تهران برگزار شد.

به گزارش کمیته رسانه ای جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، همایش مشترک شورای مرکزی این جمعیت با نمایندگان استان های آن دیروز جمعه در باشگاه جانبازشهید علی شکراللهی شهرک شاهد تهرانپارس تهران برگزار شد.
این همایش از ساعت 10صبح با سخنرانی اسماعیل کوثری دبیر کل جمعیت جانبازان آغاز شد و در ادامه نیز، حجت الاسلام محمدعلی معلی سخنانی مبسوطی پیرامون تشکل و تحزب از دیدگاه اسلام بیان کرد.

همچنین دکتر مجتبی شاکری رئیس کمیته سیاسی، دکتر قدرت الله رحمانی قائم مقام دبیرکل و عباس طایفه دبیر اجرایی جمعیت جانبازان به سخنرانی پرداختند.
این  همایش همچنین پس از نماز و نهار و استراحت کوتاه حاضران ، بعد از ظهر نیز  با سخنان دکتر حسن مخملی مسوول تشکیلات و سازمان دهی جمعیت ادامه یافت که پس از توضیحات دکتر مخملی مسئول تشکیلات و سازماندهی جمعیت درباره چگونگی راه اندازی و سازماندهی دفاتر استانی جمعیت، مدیر عامل، قایم مقام، مسوول تشکیلات وسازماندهی و دبیر اجرایی جمعیت در جایگاه قرار گرفتند و به سوالات نمایندگان استانی دعوت شده پاسخ دادند.
همچنین نمایندگان استانی راه  اندازی دفاتر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی احکام مأموریت خود را از دست اسماعیل کوثری دبیر کل این جمعیت دریافت کردند.

افراد مذکور براساس این حکم،  باید طی سه ماه دفتر جمعیت در مراکز استان های خود را راه اندازی کنند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام جمعیت جانبازان عزیز . لطفا زود فعال بشو . حرفهایی با تو دارم در باب ضعف فرهنگی بین نیروهای خودی که فقط در کنار تو می شود آن را بیان کرد . الان دیگر همه کارها را تمام کردم و تمام حواسم به تو است . هنوز در ابتدای راهی . نظرات خیلی ها نسبت شکل گیری تو منفی است . اما دیدگاه من با بقیه فرق دارد . زیرا من روحیه ای دارم که به همه ثابت کردم ما می توانیم . پس در کنار تو می مانم تا این ادعایم را در حق تو به دیگران ثابت کنم .
اما از همین حالا باید بدانی از بس وضع جبهه فرهنگی مومن خراب است کارها و هدفها به بیراهه می روند .
ببخش که من بازم سر از خود راه یه تجربه ای دیگر را رفتم . اما قبل از آنکه این تجربه اندوزی ام به بحران ختم شود خودم را از مهلکه نجات دادم . فقط می خواستم ناحق دچار بدبینی نشده باشم . امروز خوشحالم که سندهایی جدید و معتبر دارم . لااقل بر خودم ثابت شد که سیاه بین نیستم !
اگر تو نجنبی و آن طرح های فرهنگی ات (که امیدوارم برگرفته از اندیشه های ناب اسلام محمدی و شهدایی باشد ) را عملیاتی نکنی خیلی ها از دست می روند و با چهره ای مزورانه هر روز می گویند خدایا شهیدم کن !
بجنب آرمان من ! بجنب و زود با هدف های خوبی که در مرامنامه ات دیدم ، بزرگ شو ! نگذار عزیزان من و تو از دست بروند !
سلام نام مسئولين دفاتر استان ها (يا فارس را) به همراه شماره تلفن و آدرس و نحوه همكاري و ارتباط با آن ها را اعلام نماييد ؟ و نحوه انتخاب مسئولين دفاتر را هم شرح دهيد ؟ با سپاس تلفن تماس شيراز
سلام لطف فرماییدتلاش کنیدتاتاخودیهای بیگانه برمملکت حاکم نشده اندکاری کنید
سلام این ج=لسه چیست
این طرح خیلی خوب است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi