شناسه خبر : 49400
شنبه 20 شهريور 1395 , 13:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگداشت شهدای منا با حضور شهیدی

مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهدای فاجعه منا امروز با حضور حجت الاسلام شهیدی در مصلای تهران برگزار می شود.

فاش نیوز -  مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهدای فاجعه منا امروز با حضور حجت الاسلام شهیدی محلاتی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در مصلای تهران برگزار می شود.

به گزارش فاش نیوز، همزمان با دعای پر فیض عرفه در روز یکشنبه 21 شهریور، مراسم  نخستین سالگرد شهدای فاجعه منا با حضور خانواده معظم شهدا ،ایثارگران ،جانبازان هشت سال دفاع مقدس و سایر اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که از ساعت 15 با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز می شود، یاد و خاطره شهدای فاجعه منا گرامی داشته خواهد شد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجاج مظلوم ایرانی که در اثر بی لیاقتی حاکمان سعودی در فاجعه منا در سال گذشته به شهادت رسیده اند، به بیان آخرین اقدامات بعثه جمهوری اسلامی در استیفای حقوق شهدای منا خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است، قرائت دعای پرفیض عرفه توسط ذاکر اهل بیت علیهم السلام ، میثم مطیعی انجام می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi