شناسه خبر : 49416
یکشنبه 21 شهريور 1395 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامگذاری یک تقاطع غیرهمسطح در شیراز با عنوان «شهدای منا»

سید علی محمدی با بیان اینکه نام و یاد شهدای منا برای همیشه باید در تاریخ زنده نگه داشته شود، اظهار داشت: به این منظور امسال ۳۰۰ برنامه فرهنگی در استان فارس با موضوع شهدای منا برگزار می شود.
وی افزود: علاوه بر دیدار خانواده‌های شهدای منای استان فارس با مقام معظم رهبری، یک تقاطع غیر همسطح در شهر شیراز به نام «شهدای منا» نامگذاری شد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس همچنین از برپایی نمایشگاه عکس شهدای منای استان فارس در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) خبرداد و اظهار داشت: این نمایشگاه که از امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور ماه برپاشده به مدت یک هفته در این حرم مطهر دایر است.
محمدی تصریح کرد: برگزاری شب شعر و خاطره شهدای منا نیز از دیگر برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت این شهدای بزرگوار است.
این مقام مسئول همچنین برگزاری دعای عرفه با محوریت شهدای منا را از دیگر برنامه های بزرگداشت این شهدا ذکر و خاطرنشان کرد: روز 21 شهریور مراسم دعای عرفه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور خانواده‌های شهدای منا برگزار می‌شود.
گفتنی است حادثه غم انگیز منا که در روز عید قربان سال گذشته رخ داد منجر به کشته بیش از 4 هزار نفر از مسلمانان شد که در این بین 49 نفر از زائران استان فارس نیز جان خود را از دست دادند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi