شناسه خبر : 49417
یکشنبه 21 شهريور 1395 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه عکس شهدای منا در شیراز

همزمان با نخستین سالگرد وقوع حادثه غم انگیز سرزمین منا و جان باختن عده زیادی از حجاج بیت الله الحرام در این سرزمین، با حضور معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، مدیرکل حج و زیارت استان و جمعی از مسئولین، نمایشگاه عکسی با عنوان «شهدای منا» در شیراز آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه که از پنجشنبه 18 شهریور در حرم های مطهر احمدی و محمدی علیهماالسلام برپاشده به مدت یک هفته ادامه دارد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در حادثه غم انگیز منا که در روز عید قربان سال گذشته رخ داد  49 نفر از زائران استان  جان خود را از دست دادند و امسال در نخستین سالگرد این واقعه غم انگیز، فارس با برگزاری 300 برنامه فرهنگی، یاد و خاطره این شهدای مظلوم را گرامی خواهد داشت.
سیدعلی محمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص که نباید فاجعه منا فراموش شود، افزود: فاجعه منا بسیار بزرگ، تاسف بار و غم انگیز بود و ننگ و سرافکندگی آن همیشه در تاریخ برای حکومت آل سعود باقی خواهد ماند.
وی با بیان اینکه فاجعه منا موجب اندوه و تاسف مسلمانان ش،د اظهار داشت: وقوع فاجعه منا مظلومیت مسلمانان را به جهانیان اثبات کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi