شناسه خبر : 49421
یکشنبه 21 شهريور 1395 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از 5 خانواده شهید مدافع حرم در «ستارگان پرفروغ»

ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» سه‌شنبه 23 شهریورماه ساعت 17 با رویکرد تکریم خانواده معظم شهدا و الگوسازی سبک زندگی شهدا در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه ستارگان پرفروغ با هدف انتقال و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان و توجه به مضامین مهم مطرح شده در وصیت‌نامه شهدا، ترویج فرهنگ و ارزش‌هایی چون ایثار، جهاد و شهادت، افزایش و آشنایی شهروندان با زندگی شهدا اجرا خواهد شد.
 
بنابر این گزارش، خانواده‌ شهیدان «مهدی ذاکر حسینی»، «روح‌اله قربانی»، «علی‌اصغر شیردل» و «میثم نظری» به منظور تجلیل و قدردانی از مقام شامخ این شهدای گرانقدر در این ویژه‌برنامه حضور خواهند داشت.
 
سخنرانی سردار «حسین اسداللهی» از فرماندهان لشکر 27 محمدرسول‌الله، قرائت وصیت‌نامه شهدا توسط خانواده شهدای مدافع حرم، پخش کلیپ از بیانات رهبری و شهدای مدافع حرم و شعرخوانی از جمله بخش‌های این برنامه است. همچنین همزمان با اجرای این مراسم چهره شهدای حرم توسط «مسعود یونسی» از هنرمندان کشورمان طراحی می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی‌جهرمی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi