شناسه خبر : 49427
سه شنبه 23 شهريور 1395 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا پای بیگانگان را به این کشور باز کردید؟!

علیرضاضابطی (جانبازسیستانی) - سلام خدمت مردم شهید پرور ایران اسلامی،ملتی که در طی قرن ها سر به دار دادند اما تن به ذلت هرگز؛ امروز خبرهایی به گوش میرسد که اگر در ملتی به غیر از ایران اسلامی بزرگ و با تمدن شنیده میشد، شاید اینقدر حساسیت را بر انگیخته نمیکرد.
اما باید بدانیم اینجا جمهوری اسلامی ایران است، اینجا زادگاه دلیرانی است که در ۸ سال دفاع مقدس و بعداز آن با تقدیم هزاران شهید، جانباز، آزاده و 
رزمنده، تا کنون نگذاشتند خواب بازگشت دشمن به این سرزمین تعبیر گردد.
و ما همه، مسؤلین و خدمتگذاران همین کشوریم. کشوری که مردمش خون دادند ولی حسرت یک وجب ازخاک پاک ایران را به دل نامردمان گذاشتند. آن هنگامی که دنیا در برابرمان قد علم کرده بود، رزم جوانان
همین سرزمین بود که قدشان را شکستند.
همین شیر زنان ایرانی بودند که در دامانشان عزیزانی چون میرحسینی، همت، باکری، لکزایی، هراتی و ده ها هزار شهید دیگر را پروراندند.
بدانید هر تصمیمی که میگیرید در پیشگاه خداوند و هزاران شهید
باید گواهی بدهید.
باید گواهی دهیدکه چرا با دشمنی که خون هزاران نفر از فرزندان این ملت را ریخت، دست داده و به لبخند ریاکارانه ی دشمن قسم خورده ی این ملت نجیب، با لبخند پاسخ دادید؟!
بایدگواهی دهیدچرا جهاد علمی جوانان این مرز و بوم را که در شرایط بحرانی با غیرت اسلامی و با خون احمدی روشن ها، رضایی نژادها ،شهریاری ها و صدها فرهیخته ای که در خون عزت غلتیدند به دست آمده را بر باد دادید.
 

بایدگواهی دهید چرا به ملتی که صادقانه شما را به این مناصب رساندند دروغ گفتید و با  امید واهی دل پاک این مردم نیک سرشت را مورد بازی و سخره قرار دادید؟

بایدگواهی دهید چرا تعهد و قول به عمل تبدیل نگشت؟ چرا قفلها گشوده نشد؟

بله عزیزان همه در پیشگاه خدا و شهدا باید گواهی دهیم. ولی برخی گویا گمان برده اند دنیا فقط در دایره ی ذهن خودشان خلاصه شده!
با وجود وقاهت و پستی طرف سعودی،
شخصی، حرف از دوستی و یا دستبوسی طرف جنایتکار میزند و برخی با فروختن حیثیت کشور، خود را در توهم تعامل با دنیا فروبرده اند!

باید از مسؤلین امر پرسید ما امروز کجای دنیا قرار داریم؟ چقدر نسبت به دولت قبل که فقط آن را میکوبیم در دنیا محبوب تریم؟
 چرا کارخانه‌های ما پلمپ شده اند؟
چرا به جوانان خودمان اعتماد نمی کنید و مدیریت بندرها و رستوران‌ قطارها را به آنها واگذار می کنید؟
چرا پای بیگانگان رادر این کشور باز کردید؟ الحمد الله" fatf "را هم که خود نوعی احیای قرارداد گلستان و ترکمنچای و به تعبیری بدتر از آنست با خوشحالی پذیرفتیم!؟ کشورهای غربی کم بودند حالا خودمان با دست خود زیر آتش دیگ تحریم ها را شعله ورتر می کنیم.
امروز میبینیم خبرنگاران ما را به  نشست های مطبوعاتی برخی سران راه هم نمیدهند! واقعا دیپلماسی قوی ایی داریم ؟
نمیدانم برخی از نمایندگان مجلس که میانه روی را یک ارزش بالا برای خود میدانند اصلا می دانند که fatf چیست؟

 لازم است با همان  غیرتی که در وجود همه ایرانیان پاک سرشت هست نسبت به ننگ پذیرش fatf واکنش نشان دهند؟ از دولت که گذشت اما بدانید که چشم ملت به عکس العمل هوشمندانه ی شما نمایندگان است.
درود و بدرود

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
حلاج وشانیم که ازدارنترسیم
مجنون صفتانیم که درعشق خداییم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi