شناسه خبر : 49435
یکشنبه 21 شهريور 1395 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با 30 خانواده شهدا در زنجان

علی کاظمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهدا فداکاری‌های زیادی داشته‌اند و امروز امنیت موجود در کشور را مدیون خون آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را همواره سرلوحه امور خود قرار دهیم، تصریح کرد: همچنین باید این فرهنگ را به نسل‌های جدید نیز شناسانده و انتقال دهیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه امروز باید دین خود را نسبت به شهدا و خانواده آنها ادا کنیم، اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس گام کوچکی در راستای ادای دین به این خانواده‌های فداکار است.

وی به دیدار با 30 خانواده شهدا و ایثارگران استان زنجان طی تابستان سال جاری اشاره کرد و افزود: این دیدار در راستای ارج گذاشتن به مقام شهدا و خانواده آن‌ها و به صورت چهره به چهره انجام شده است.

کاظمی به برگزاری مراسم پر فیض دعای عرفه در حسینیه شهدای زنجان (حسینیه عاشقان ثارالله) اشاره کرد و خاطرنشان شد: این حسینیه همزمان با برگزاری مراسم پر فیض دعا، میزبان شهید گمنام از دوران دفاع مقدس که تازه تفحص شده است.

وی یادآور شد: این مراسم با مشارکت دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان و هیأت عاشقان ثارالله، هیأت رزمندگان اسلام زنجان برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi