شناسه خبر : 49465
سه شنبه 23 شهريور 1395 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسی هست به فریاد ما برسد؟!

همسر جانباز - همسرم سرباز تکاور نیروهای مخصوص نوحد بوده که در سردشت شیمیایی شده و کتف راستش تیر خورده، در مج دستش ترکش دارد که در جنگ عراق علیه ایران بصورت یخ زده به عنوان شهید پیدا شد که هنوز معروف به شهید زنده است.

ضمن اینکه قسمتی از چانه اش را ترکش خمپاره برده، یک دندان در دهانش ندارد و لثه اش هم عفونی شده! با اینکه معده و  ریه اش داغون است وهر غذایی را نمی تواند بخورد ولی مجبوراست که هرچیری را بخورد! موجی بودنش که افزون بر علت شده، بطوریکه در عرض کمتراز 5 دقیقه با مشت و لگد به جان ما می افتد و در حد مرگ پیش می رود! فقط خدا به من وفرزندم رحم میکند!

اما دریغ!

دریغ از پرداخت حقوقی که لااقل بشود باآن زندگی را سپری کرد!  فقط بنیادشهید و امورایثارگران با 15 درصد جانبازی بیمه اش کرده که هیچ فایدهای هم ندارد. با اینکه امتیاز معاملات ملکی سرمایه میخواست با هزار گرفتاری، برایش مغازه کرایه کردیم که آن هم پرداخت اجاره اش قوز بالای قوز شده بود چون پرداخت اجاره خانه و هم اجاره مغازه ای که در آمدی نداشت برایم سخت بود!

دیگر کم کم داشتیم به گدایی می افتادیم که مغازه را بستیم تا فقط اجاره خانه وهزینه بخور نمیر زندگی و دوا ودرمان همسرم غصه دلمان باشد. حالا بیکار است و در خانه یک موقع بک پسرم، یک موقع و بک من حمله ور می شود! در صورتی که من کار میکنم واو یا مریض است ویا عصبی به خودش می پیچد تا بهانه ای بدست آورد تا خود را خالی کند. فرزندم را یک لحظه نمی توانم با او تنها بگذارم، چون امکان دارد دریک لحظه خیلی با او خوش باشد و یایک لحظه دیگر به او حمله ور شود! حال و روز ما این گونه است.

کسی هست به فریاد ما برسد؟!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
همسر جانباز عزیز سلام
با التماس دعای فراوان و ارج نهادن به مقام زینب گونه شما
لطفا شماره تماسی از خود برای سایت بفرستید، در صورتی که از طرف مسئولان پیگیری ای شد قادر به تماس با جنابعالی باشیم.
با سلام خدمت كاركنان محترم فاش نيوز از اقاى ساقى عزيز بگير برو تا مجتهد عزيز و بقيه كوچيك همه شما همرزمان عزيز و ارادتمند شما هستم. كه به امسال اين همسر همرزممان توجه ميكنيد. و هرمن ناصراً ينصورونيش را بى جواب نميگذاريد. احسنت به شما جانبازان مخلص. خداوكيليكه كارتون خيلى درسته. موفق و پيدار باشيد. خدا لعنت كند. كسانى را كه نميتوانند. يك لحظه اين پيگاه خبرى، فرهنگ ايثار و شهادت را ببينند. خداوكيلى خيلى احساس غرور كردم. دمتون گرم. خدا خيرنون بده. اين مسئولين بايد شماهارا ببينند. و خجالت بكشند. كه با مشكلات فراوانيكه كه خود بدليل مجوحيتهاى ناشى از جنگ داريد. از كمك به همرزمان خود دريغ نميكنيد. و همه ميدانند كه جانبازان اين روحيه و منش پهلوانى و ايثار را تا روزيكه نفس ميكشند. با خود دارند. و به نمايش ميگذارند. اگر مسئولين ذره اى از اين روحيه و فرهنگ ايثار و شهادت و از خود گذشتگى را كه اين جانبازان دارند. داشتند. الان مملكتمان بهشت بود. ياعلى...........
سلام بي پايان خداوند بر شما باد
سلام چشم بنیادشهید و نهادهای حمایتی و..... روشن؟
اگه فقط همین یک خانواده محترم از شما مسئولان در روز قیامت شاکی باشد،حسابتان پاک است ، یعنی جهنم را خریدید، این است بودجه های فراوان و قانون های بدون نون مجلس برای ایثارگران، دروغ دروغ دروغ؟
نام مسلمان را یدک نکشید؟
راه امام ره کجاست؟ نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت................... چرا؟
امام خمینی فرزندانت را بکلی فراموش کردن، ما را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرگ بر منافقان چاپلوس
من چند تا خانواده ایثارگر رومیشناسم تقریبا همین وضعیت رو دارن/مسئولین سرگرم فیش های حقوقی نجومی خودشون هستن/بخوربخور راه انداختن
سلام ، جانبازان با شرایط بدتر از ایشان مجبور به اشتغال هستند لیکن استفاده از داروهای خارجی اعصاب و روان که هر ماه بیش از 400 هزار تومن توسط پزشک از خارج وارد میشود علاوه بر سایر مجروحیت ها زندگی را طی میکنیم.
اگر سیاست جذب حداکثری باعث 15 میلیون رای به رییس جمهور شد باید پس از بیش از سه سال بگوییم بهاییان و منافقین و سکولارها و ضد انقلاب خارج و داخل و اینگونه اقشار شامل 15 میلیون رای هستند.
سلام جناب آقای دکتر ساقی جانباز معزز زحمات شما را فقط خدا داند و بس . و وظیفه دارم از همکاران گرانقدر شما به سهم خودم قدردانی کنم . اما مشگلات جانبازان به خصوص در بخش مسکن بر هیچکس پوشیده نیست امروز در جراید خواندم که قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در مناطق محروم به محرومین مسکن می دهد .اولا که کار بسیار نیک و خدا پسندانه است .اما از بزرگان نقل شده است که چراغی که برای خانه رواست بر مسجد حرام است ..آقای دکتر صدای رزمندگان و جانبازان بی خانمان را به گوش آن حضرات برسانید بچه های جنگ در کهولت سن .رنجور و ناتوان و در فقر بدبختی و تنگدستی با فرزندان بزرگ و بیکار .مستاجر و شرمنده هستند .دیگر شرم می کنیم در محل سرمان را بالا بگیریم که در این و سن و سال مستاجر باشی و رزمندگی و جانبازی هم یدک کش ماست .عالم و آدم می پرسند شما هم مشگل دارید .بخدا این نگاه و این دید خلق الله بدتر از تیر و ترکش دشمن است
سلام فقط ؟ نمیشه = بوجه نداریم = انشالادرست میشه = هنوز بخش نامه نیامده = همین که هست= دورغ تعبض = ظلم ستم = حق خوری حق کشی و............. دست آورد بنیاد برای جانبازان چیزدیگی نداره ؟ مثبت -0
مسولیین فعالن وقت ندارن در حال خواب خرگوشی هستند خدایا تو شاهد باش
با عرض سلام و خداقوت خدمت برادر مجتهد از اینکه به موقع و به جا صدای مظلومین جامعه را میرسانید کمال تقدیر و تشکر را داریم .
با توجه به اینکه سوال من سوال تعداد زیادی از فرزندان این خانواده هاست خواهش دارم اگر اطلاعات جامعی در این خصوص در سایت بگذارید همچون همیشه باعث راهنمایی و هدایت ما خواهید شد .
1-فرزندان جانبازان 25 درصد به بالا مشغول در نیروهای مسلح چه مزایا و امتیازاتی دارند
2-در خصوص ماموریت آموزشی فرزندان جانباز شاغل در نیروهای مسلح نیز اگر آئین نامه یا بخش نامه ای وجود دارد راهنمایی بفرمائید ممنون میشویم .
در پایان طول عمر همره با سلامتی شما را از خداوند منان خواهان و خواستاریم
فرزند جانباز عزیز
سوال شما به کانال آقای مجتهد ارسال شد. پس از پاسخ دهی ایشان، در ستون پرسش و پاسخ سایت برای مشاهده شما قرار می گیرد.
با تشکر
اگر از حقوق ذخاير انقلاب اضافه ماند قول داده اند به ايثارگران هم برسند پس تا آن موقع منتظر باشيد و فعلا باي
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi