شناسه خبر : 49483
سه شنبه 23 شهريور 1395 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سوابق مسدود شده ی بیمه

مرتضایی- متاسفانه حدود بیش از دو ماه است که دامنه ثبت سوابق بیمه تامین اجتماعی که یکی از کارهای زیبای دولت هشتم بود مسدود شده است از آنجایی که ۱۳ میلیون بیمه شده هر ماه از پرداخت حق بیمه خود توسط کارفرما مطلع شده و این حساسیت در خصوص کارکنانی که سال های آخر خدمت خود را به انجام می رسانند.

بسیار ضروری و حیاتی است فرد کارمند باید با استفاده از مرخصی روزانه حداقل بیش از چندین ساعت در کرویدورهای شعبه مربوط که هیچگونه امکان حرکتی برای جانبازان و پابسن گذاشتگان در این هوای آلوده و گرم به اطاق های مختلف جهت دریافت پرونده امضاهایی که در بعضی از مواقع به چندین امضا و دستور می رسد نهایتأ پشت درب اطاق پرینت از سوابق ساعت ها منتظر ایستاده تا سوابق کاری خود را دریافت نماید.

این مسایل مربوط به زمانی بود که سایت باز بود و شما فقط برای ارایه سوابق به ادارات یا سازمان ها می بایست از صورت وضعیت ثبت سوابق استفاده می نمودید نه حال که باید در خصوص پرداخت ماهیانه کارفرما که هفت درصد حقوق و مزایای شما پیشاپیش از حقوق تان کسر نموده امید است این سازمان با توجه به شعارهای بی اثر خود کارگری را ۳۰ درصد از قوت لایموت را تنها به ازای دفترچه ای که همه از کارایی شان اطلاع دارند سریعتر راه اندازی نماید.

چون جانبازان محترم و یاسالخوردگان خوردگان محترم با توجه به عنایت کارکنان به ارباب رجوع به سختی و بعضا شاید در این روزهای ازدهام نتوانند حتی سوابق بیمه ای خود را دریافت دارند. جالب اینکه مابقی خدمات الکترونیکی مانند ارسال وجوه کار فرما و یا خویش بیمه شده و تمام سایت های دریافتی بخوبی کارمی نماید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi