شناسه خبر : 49494
سه شنبه 23 شهريور 1395 , 14:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایشگاه عکس رزمندگان لشکر 27 در بهشت زهرا(س)

در آستانه گرامیداشت سی و ششمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه عکس رزمندگان سلحشور لشکر27 محمد رسول الله در بهشت زهرا (س) دایر شد.

فاش نیوز- در آستانه گرامیداشت سی و ششمین سالگرد دفاع مقدس نمایشگاه عکس رزمندگان سلحشور لشکر27 محمد رسول الله در بهشت زهرا (س) دایر شد.

براساس این گزارش ، در این نمایشگاه تصاویری از رشادت های رزمندگان لشکر27 محمد رسول الله ، شامل گردان ها و واحدهای رزمی به معرض دید عموم گذاشته شده است.

گفتنی است این نمایشگاه که با استقبال خانواده معزز شهدا ، جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس مواجه شده است در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) نبش قطعه 40 و در جوار یادمان شهدای لشکر27 دایر شده است.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
بىست و هشت سال از جنگ گذشت و هنوز براى مسولان لشکرى و کشورى هم مشخص نشد که رزمنگان زىر مجموعه اىثارگران هست ىا نه؟
و در اىن مدت فقط هر سال به بهانه سالروز شروع جنگ عکس هاى از رزمندگان به نماىش در مى اىد
دىروز رفتم بسىج که پسرم را عضو فعال بسىج کنم فورمى تحوىل ما دادند که در بخشى از ان امده بود که اىا خانواده اىثارگر هستىد که در بىن گزىنه هاى اىثارگرى بسىج هم اسمى از رزمندگان برده نشد
واقعا متاسف شدم واقعا
بعضی وقتها به خودم می گم قنبر همچین وقتها که این جور خبرها رو می شنوی بخاطر دلت یه روز مرخصی بگیر برو به این مراسم ها و زود برگرد . اصلا آب از آب تکون نمی خوره . تو که راهشو بلد شدی !
نمی دونم حالا به این مراسم بیام یا نیام .
به زودی یه خاطره براتون دعوت تعریف می کنم . رفتم و برگشتم . دلم شاد شد . حالم عوض شد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi