شناسه خبر : 49507
چهارشنبه 24 شهريور 1395 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در نشست خبری سردار کارگر صورت گرفت

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس از برگزاری ۸۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در نشست خبری صبح امروز (چهارشنبه 24 شهریور) در تشریح برنامه‌های دفاع مقدس که در ساختمان مرکزی ستاد راهیان نور برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و مدافع حرم جلوگیری از تحریف و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری را دو مسئله مهم از سوی مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: وظیفه ما جلوگیری از فراموشی دفاع مقدس و تحریف این فرهنگ است که باید دفاع مقدس را گنجینه‌ای بزنیم که باید بر روی آن سرمایه‌گذاری کنیم.

سردار کارگر دفاع مقدس را مظهر حماسه، آرمانخواهی، ایثار و از خودگذشتگی و تدبیر و حکمت نامید و گفت: در بیشتر آثار دفاع مقدس به مسائل احساسی پرداخته شده و بهمسئله حماسه و تدبیر کمتر پرداخته شده که باید این موضوع برجسته شود و بیشتر پرداخته شود. 

رئیس بزرگداشت هفته دفاع مقدس  گفت: شعار امسال هفته دفاع مقدس و راهیان نور  ما آماده‌ایم نامگذاری شده و  800 برنامه اصلی در سراسر کشور برگزار می‌شود که در تهران این برنامه‌ها به عهده حفظ آثار بوده و استاندارهای سراسر کشور مسئولیت برگزاری این برنامه‌ها را دارند. 

وی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سه رویکرد گفتمانی، تحلیلی، تکریمی و تبلیغی و اطلاع‌رسانی بوده و امسال موضوع فضای مجازی بیشتر از سال گذشته انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi