شناسه خبر : 49512
چهارشنبه 24 شهريور 1395 , 15:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وداع با پیکرمطهرشهیدعطایی در مشهدمقدس؛

تشییع پیکر علمدارِ تیپِ عمارِ لشکرِفاطمیون در مشهدالرضا(ع)

به دنبال شهادت شهید مرتضی عطایی جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون در روز عرفه، پیکر مطهر این فرمانده شهید به همراه پیکر دو مجاهد شهید دیگر لشکر فاطمیون فردا در مشهد مقدس تشییع خواهند شد.

فاش نیوز - به دنبال شهادت شهید مرتضی عطایی جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون در روز عرفه، پیکر مطهر این فرمانده شهید به همراه پیکر دو مجاهد شهید دیگر لشکر فاطمیون فردا در مشهد مقدس تشییع خواهند شد.

در پی شهادت علمدار تیپ عمار لشکر فاطمیون، شهید مرتضی عطایی پیکر مطهر این فرمانده شهید به همراه پیکرهای مطهر دو مجاهد دلاور لشکر فاطمیون، شهیدان سید حداد موسوی و میرزا محمد غلامی در مشهد مقدس تشییع می‌شود.

این مراسم فردا پنجشنبه 25 شهریورماه ساعت 9 صبح از مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است شهید والامقام مرتضی عطایی با تحولات سوریه و تجاوز تکفیری­ها به این سرزمین برای دفاع از حرم آل­الله در قالب نیروهای مردمی مدافع حرم به سوریه عزیمت کرد و در مدت حضور خود در جبهه مقاومت به دلیل شایستگی و شجاعتی که از خود نشان داده بود با نام جهادی (ابوعلی) به عنوان جانشین تیپ عمار لشکر فاطمیون، در سنگر دفاع از ارزشهای اسلامی مشغول به انجام وظیفه شد و در نهایت در روز عرفه در حین عملیات در منطقه لاذقیه سوریه بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

لازم به ذکر است آئین وداع با این دلاورمرد خطه خراسان امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت زهرا(س) واقع در احمدآباد برگزار می ­شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi