شناسه خبر : 49516
جمعه 26 شهريور 1395 , 12:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دردهای بی پایان یک جانباز شهرکردی!

الان چهارساله خانه نشین ام. اعصاب همه خانواده خراب است. همه اش گریه وعزاداری! یعنی جنگ در خونه ما هنوز ادامه دارد.

غلامعلی قائدی- اینجانب غلامعلی قائدی از شهرکرد جانباز پانزده درصد هستم که فقط برای دوتیر مستقیم صورت سانحه داشتم ولی هشتاد و هفت ترکش و موج انفجار را صورت سانحه نداشتم! دلیل نداشتن صورت سانحه فرمانده ای از سران مجاهدین بود. تیرهای مستقیم را فرمانده، مرخصی بود ولی ترکش وموج انفجار آنجا بود و نگذاشت صورت سانحه تنظیم کنند!

 بنده پنج سال در شرکت گسترش و بیست و پنج سال در بانک صادرات خدمت کردم. دراین پنج سال آخر موج انفجار کاری با من کرد که همش در بیمارستان ها بودم و چنان درد می کشیدم که همه همکاران از مدیر گرفته تا کارمندان طاقت دیدن این همه درد را نداشتند.

 حدود صد فوق تخصص ومتخصص همه نوشتند ازکارافتاده صد درصد! در شهرکرد کمیسیون گرفتند، تاییدکردند از کارافتاده و فرستادند کمیسیون تهران. هفت پزشک متخصص با آن شرایط سختی که می گرفتند بدون اینکه کلامی بپرسند همه نوشتند صد درصد ازکارافتاده.

 الان چهارساله خانه نشین ام. اعصاب همه خانواده خراب است. همه اش گریه وعزاداری! یعنی جنگ در خونه ما هنوز ادامه دارد. شبی بیست عدد قرص دومیلی می خورم، شاید یک ساعت بخوابم ولی دریغ از یک ساعت خواب. چنان صداهایی توی مغزم صدا می کند که خیلی اوقات ازبس عصبی بودم وحال خود را نمی فهمیدم، دوبار تلویزیون را خورد کردم.

 از بس در این سی چهل سال قرص خوردم، دکترها از تعجب درمانده بودند! وقتی انواع آزمایش را نوشتند، از کبد کلیه وهمه سیستم خراب... بگذریم.

 هیئت دولت برای بازنشستگان که جانباز و یا ایثارگر باشد، حداقل و حداکثر حقوق و مزایا را موبه مو توضیح دادند. افراد ایثارگر که ازکارافتاده شصت و پنج درصد باشد، باید در سال، سه ماه پاداش و اگر پدر ومادر هم تحت تکفل باشند، ده درصد بیشتر حقوق و مزایا باید دریافت کنند و از سبد کالا هم باید استفاده کنند. در بازار حقوق ومزایای بازنشستگی را توضیح دادند.

 ای کاش مطالعه می کردید ببینید چقدر حق وحقوق من را پرداخت نکرده اند! من با شش سر عائله وپدر مادر یک میلیون و دویست هزار تومان دریافت می کنم.

شمارا به پیر، به پیغمبر با سی سال کار که حتی پست پیشنهاد دادند ولی می دانستم نمی توانم آن پست را مدیریت کنم، قبول نکردم! من به شخصه برای دولت تدبیر و امید شب و روز نداشتم. حتی از جیب خودم خرج کردم که فلان آقا رای نیاره. ولی همان شخص هر کاری می کرد با همین حقوق زندگی می چرخید، درحد بخور نمیر ولی متاسفانه این دولت محترم خیلی نا امیدمان کرد. ما را شرمنده زن و بچه هایمان کرد.

 شما را به جان فاطمه زهرا کمکم کنید. به کی شکایت کنم؟ درد دلم را به کی بگویم؟ من که حال خود را نمی فهمم. بعضی اوقات که خیلی حالم خرابه به خدا قسم فکرهای بیخود می کنم! آخه چرا بی عدالتی؟ تا کجا؟

این حرف شاید به این موضوع ربطی نداشته باشه ولی مدیر بانک صادرات تحویلدار بانک تجارت بود. یکباره شد مدیر کل بانک صادرات! تازه به غیر از حقوقی که همه مردم می دانند، در ماهی دوبار هم به اندازه حقوقش پاداش می گرفت. وام جعاله مثال سی و هشت برابر حقوق من یک و دویست از ایشان سی و هشت برابر حقوق وام های دیگر هم همینطور! این عدالته؟

بخدا به جان رهبر که جانم فدای او باد. باید چقدر این چیزها را بشنود وغم این مردم را بخورد؟ باید کنترل مدیران را به دست سربازان از جان گذشته گمنام امام زمان بدهند تا کسی جرات نکند حق الناس نکند. بخدا وقتی می شنوم در گوشه ای از کشور دشمنان قصد خیانت دارند وقتی آنها را بدون هیچ کاری می گیرند لذت می برم و همه شان را دعا می کنم ولی حقوق آنها را با مدیران مقایسه کن. آنها پول خونشان را می گیرند.

خداوندا به حق آقا امام زمان نگهدارشون باش. کشور با این امنیت، با این مردم نجیب، با رهبری دلسوز ولی متاسفانه زحمت را کس دیگر می کشه حقوق آنچنانی را افرادی بی تجربه که اکثرا" از بند پ استفاده کرده اند می برند!

ببخشید به خدا دلم پر از درد زیاد حرف زدم ولی شما را به جان امام حسین من حق و حقوقم را چطوری بگیرم؟ به کی شکایت کنم؟ تنها امیدمان شما فاش نیوزی های عزیزید. از خداوند بهترین احوالات را برایتان آرزو می کنم. خداوند سایه شماها را از سر ما کم نکنه که بزرگ ترین خدمت را به این خلق خدا می کنید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بنام خدا سلام برشهدا،امام شهدا
بــرادرقائدی باعرض معذرت خواهی فراوان بایدخدمتتان عرض کنم که وقتی بدون تحقیقات بدون شناخت بلندمیشی وازجیبت خرج میکنی که فلانی رای نیاوردداستانت همینطوری میشودکه میفرمائیدشماوبقیه ملت عزیزبخصوص قشرایثاراگرهمه توان راصرف یکی ازآفتاب سوخته هاخاکریزنشینهاگردانی ها،دردکشیدهاکرده بودیدچون خودش درواقعه بودوآشنایی کامل داشت امروزنیازنبوددست بدامن این وآن باشی وخودآن دردکشیده دردت رامیفهمیدومشکلاتت حل میشد،حال هم بایدصبورباشی تایکی ازدردکشیدگان بیایید،درغیراینصورت دوهزارمکاتبه هم که بکنی بدون فایده است،
شهرکردی ها هر چه به سرشون بیاد حقشونه ؟ چرا جانبازان شهرکرد به حمایت مدیر سایت دور هم جمع نشدن .... ها ؟ حتی دریغ از یه پیام ؟
آدم می مونه کی به کیه ؟ چی به چیه ؟
باسلام احتراما بنده جانباز ، ایثارگر،جهادگری و بازنشسته اجباری هستم که به دلیل مشکلات فراوان درخواست بازنشستگی داده که با گرفتن پاداش مشکلاتم را حل کنم متاسفانه تا زمانی که خدمت میکردم جواب سلامی میشنیدم ولی حالامتاسفانه هیچ کسی جوابم نمیدهد خدایش اگر ده سال برای یک نغر چوپانی می کردم کمکم میکرد الانم فرزند بخاطر من مریض ،خودم داغون دردم هیچ کسی نمیفهمد .صدای منو به گوش مسئولین برسانید .
بنام خدا
برادرقنبرباسلام،حقیقتاتوقع این حرف راازشمانداشتم اولاهرکاری رابایدفراخوان دادجان بازی که کنج خانه افتاده ازکجامیداندتهران چه خبراست که بیایدتاتجمع کنددوماخودآقای ساقی عزیزدرجریان هستندحقیربه نیابت ازتعدادی دوستانم ازایشان وحاج قبادی عزیزخواهش کردم که درصورت صلاحدیدبیایم تهران ومامنتظردستوربودیم سومــادرجامعه ایثاررسم براین نبوده که ماشهرکردی باشیم فلانیان تهرانی باشند،وبقیه شهرستانی ماهنوزهم بچه های بسیج مدرسه عشقیم سربازان ولایت وخادمان شهدامن انتظاراین حرف رانداشتم حداقل ازیک دوست ،ســاقی عــزیزوباقــــی جانبازان همه مهره های یک تسبیح هستندوگسستنی نیستند،دوستتدارم اخوی قنبـــر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi